Nitomen Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 witam jakie sa koszta expoatacji CR 250 lub podobnego wyczynowego enduro/crossa 2T w cenie ok 8 tys zl co ile zmienia sie tlok z pierscieniami ?? co ile korba do wymiany ? co ile cylinder do nalozenia nikasilu idzie ?? jakie sa tego koszta ?? i le paliwa zre takie cudo (jaki ma zbiornik) ?? slyszalem ze z nikasilem to nie tak latwo w polszy tego ponoc nie robia ;i jak to jest z dokumentami nie chcial bym kupic sprzeta z "jumy" jakie dokumenty powinien miec sprzedawca i jak to jest z poruszaniem sie po drodze publicznej :roll: obecnie latam na KLR 650 typow turystyk bez szans na hardcor czy taka cr nie bedzie za mocna ?? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 nie odpowiem ci na wyzej wymienione pytania ale jak zawsze zaproponuje setke.co ty na to?skoro pytasz sie czy moc nie bedzie za duza to moze najpierw jakas setka w granicach 4500?zostanie hajsu na ubiór :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 kolega ma tak cr 250 i ogolnie mi sie podoba rok 2001 nikasil nakladaja w niemczech i czechach spalanie to zalezy od jazdy wiadomo :P ale gorna granica to pewnie kolo 12-14l na godzine a dolna kolo 4-6 moc ma konkretna i nie trzeba jej az tak wysoko krecic jak setki i to chyba na tyle co mi wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Nikasyl robią w Gdańsku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 spalanie ....... no cos ty ??? zartujeaz czy serio 14 na godzine ?? to zbiornik nie wystarczy na godzine :-D :-D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Mój kolega ma CR 250 zawsze przedwyjazdem na tor tankuje cały bak.Na torze jeździ godzine dokładnie,zostaje mu z całego baku zaledwie 1litr wachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 14 ale to zalezy jak jezdzisz :P mi poprzedni wlasciciel mowil ze moja (125) moze wziac nawet 12 ale to jest jazda ciagle na maksa a to bardzo ciezko zrobic no chyba ze jestes mistrzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 te 14 litrow to przesada, cross pali ok 8 do 10 litrow na godzine przy ostrej wyczynowej jezdzie na torze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 te 14 litrow to przesada' date=' cross pali ok 8 do 10 litrow na godzine przy ostrej wyczynowej jezdzie na torze [/quote']Mi na godzinny trening starczało 5 litrów a kolegom na 250 też ale to było 30minjazdy i 30 tłumaczenia co i jak robimy zle i jak powinno sie jechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 zależy jaka jazda, jak kto odkręca - nie oszukujmy się.... i do tego zależy od wielkości dysz, w tym głównej. Przepustnica jest płaska, proste przełożenie - ile odkręcisz tyle masz. no i zależy od stanu technicznego silnika, ile jest w stanie zassać, bo jak jest wyjechany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 CR-ka to wyczyn wiec raczej bedzie ciezko bedzie z dokumentami i rejestracja.Najwyzej umowa kupna/sprzedazy i tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Hmmm... Nitromen a co z KLR? Znudziła się jazda na kostkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Hmmm... Nitromen a co z KLR? Znudziła się jazda na kostkach?On to pisal ponad miesiac temu, a wtedy kostek jeszcze nie mial ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 witam jezeli chodzi o spalanie to ja mam cr 125 i pali jakies 7 litrow kolega jezdzi na 250 i wcale wiecej mu nie pije zreszta tak naprawde malo kto jezdzi non stop na max obrotach a co do tloka to raz w sezonie jak wymienisz to bedzie dobrze a nikasylem sie nie martw bo jak bedziesz dbal o tlok to nikasyl ci na bardzo dlugo starczy a jezeli chcesz sie nauczyc jezdzic wyczynowo to nie zaczynaj od 250 takie moje zdanie ja jezdze jakis roczek i do dna dzisiejszego 125 mi wystarcza naprawde to nie ulica ze cisniesz oporowo tu trzeba kontrolowac moc a 40 koni w zupelnosci ci wystarczy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 a gdzie sie nudzi ostatnio przyjechalem to po kolana w blocie bylem moto do zbiornika wygladalo jak jedna brązowa blotnista calosc :mrgreen: ale to jednak turystyk i cza uwazac co sie robi bo z ta masa nie ma zartow nie latalem na wyczynowym 2T ale wiem ze tam gaz w pozycje 0-1 :roll: sadze ze nastepne Enduro to bedzie napewno 4T najpredzej rowniez 600 ale z tych bardziej hard TTR , LC4 , TE :mrgreen: :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.