wojti2001 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 juz wszystko ok zapłon był ostro opozniony uszczelniony układ wydechowy i chodzi że go prawie wcale niesłychcac bardzo cicho :( Moze zadam glupie pytanie teraz ale jak wyregulowales ten zaplon? Czy wystarczy troche przekrecic iskrownik tak jak pisze w sprytnej instrukcji obslugi czy cos jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 w komaze i w rescie motorowerów odkreca sie 2-3 srubki kóre trzymają zapłon i mozesz cały zapłon przekrecic w prawo albo w lewo ale nawet małe ruszenie juz moze wrzystko zepsuc i moto moze nie jezdzic. szybki kurs ustawiania zapłonu :ustawiasz magneto tak zeby otwierał sie przerywacz wkładasz srubokret do cylindra i sprawdzasz w jakiej jest pozycji tłok. Jesli przerywacz otwiera sie wtedy kiedy tłok jest juz na samej górze lub puzniej to znacze ze za puzny zapłon ,musi sie otwierac 2mm przed górnym połozeniem tłoka albo i jeszcze wczesniej zeby tak zrobic przekrecasz zapłon w prawo wtedy opuzniasz go natomiast w lewo przyspieszasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 aaaa dzieki bardzo :( a mam jeszcze jeden problem. Bo kupilem nowy iskrownik sa tam nowe cewki itp. ale magneto przy obrocie haczy o cewke zaplonowa, wiec moge troche spilowac ta cewke? Czy wymienic magneto na nowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Spiłuj cewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 nic nie piłuj!!! broń boze przesuń cewki do wewnącz bo one preciesz są na srubach to robisz luz na srubie i przesuwasz cewke do srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 a co by sie stalo gdybym spilowal troszke?? ps. jak przesunac ta cewke?? Przeciez tam sa stale sruby i otwory w iskrowniku, rozwiercic troche te otwory?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 cewka ma dławik (blachy izolowane lakierem ) jesli bys zjechal pilnikiem powieszchnie lakieru i w jakis sposub złoczyły by sie te blachy razem (przewodzily by miedzy sobą prąd) to spadła by wydajność cewki czyli jednym słowem były by słaprze i mniej wydajne ale to raczej mało prawdopodobne ale nigdy i tak sie nie piłuje cewek ani magnesów magneta po to są one wymiene i przykrecane na sruby zeby ustawiac sobie je tak aby nie ocierały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 ale te dziury w iskrowniku moge smialo rozwiercic aby byly troche wieksze i dalo sie przesunac cewke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 z tego co wiem na cewce są wiekrze otwory zeby mozna było swobodnie ją ustawiac popusc troche srubki od cewki i sprubuj je przesunąc czasami mogą sie zastac i troche sie przyklejają wiec nie martw sie jesli nie bedzei chciala sie ruszyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Wyciagnalem cala cewke i nima :/ bede wiercil :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 ciwne ja ostatnio przesuwalem cewke w motorynce bo chaczyla o magneto i ja tylko zrobilem luz na srubach puknelem rączką srubokreta 3 razy i dokrecilem i juz nie tarło lepiej 3 razy sprawdz zanim bedziesz wiercił bo moim zdaniem nawiercanie jest zbedne a jeszcze jedno nie nawiercaj cewki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Nic niewierć tylko piłuj nabiegunniki. niemuszą być od siebie odizolowane - zeby niebył prądów wirowych wystarczy że są izolowane płaszczyzny blach. Opu - ja kiedyś też przesunołem w jednym sprzęciku cewki - i sposób istotnie lepszy, ale w innym się już niedało (mowa o naszym komarku i moim T1). Wiadomo jak to jest z polskimi częściami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 ja tez je pilowalem :( i iskra jak kopnie to zabije konia (joke) podszlifowalem je troszke bo trzec to one moga ale nie moga blokowac kola (zobacz czy gdzie sa porysowane i bedzie wiedzial kture tra;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 jak trą o magneto to sie nagrzewają jak sie nagrzewają słabnie moc iskry i puchną jak buchną to zaczynają bardziej chamowwac magneto a wiemy ze jak hamuje magneto tracimy moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Nagrzac się mogą bo i tak się nagrzewają dość znacznie i to w niczym nieprzeszkadza. Ale trzeć niemogą! Musi być luz miedzy magnesami a nabiegunnikami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.