Skocz do zawartości

Komar nie pali


kubajawax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

juz wszystko ok zapłon był ostro opozniony uszczelniony układ wydechowy i chodzi że go prawie wcale niesłychcac bardzo cicho  :(

 

Moze zadam glupie pytanie teraz ale jak wyregulowales ten zaplon? Czy wystarczy troche przekrecic iskrownik tak jak pisze w sprytnej instrukcji obslugi czy cos jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w komaze i w rescie motorowerów odkreca sie 2-3 srubki kóre trzymają zapłon i mozesz cały zapłon przekrecic w prawo albo w lewo ale nawet małe ruszenie juz moze wrzystko zepsuc i moto moze nie jezdzic. szybki kurs ustawiania zapłonu :

ustawiasz magneto tak zeby otwierał sie przerywacz wkładasz srubokret do cylindra i sprawdzasz w jakiej jest pozycji tłok. Jesli przerywacz otwiera sie wtedy kiedy tłok jest juz na samej górze lub puzniej to znacze ze za puzny zapłon ,musi sie otwierac 2mm przed górnym połozeniem tłoka albo i jeszcze wczesniej zeby tak zrobic przekrecasz zapłon w prawo wtedy opuzniasz go natomiast w lewo przyspieszasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka ma dławik (blachy izolowane lakierem ) jesli bys zjechal pilnikiem powieszchnie lakieru i w jakis sposub złoczyły by sie te blachy razem (przewodzily by miedzy sobą prąd) to spadła by wydajność cewki czyli jednym słowem były by słaprze i mniej wydajne ale to raczej mało prawdopodobne ale nigdy i tak sie nie piłuje cewek ani magnesów magneta po to są one wymiene i przykrecane na sruby zeby ustawiac sobie je tak aby nie ocierały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem na cewce są wiekrze otwory zeby mozna było swobodnie ją ustawiac popusc troche srubki od cewki i sprubuj je przesunąc czasami mogą sie zastac i troche sie przyklejają wiec nie martw sie jesli nie bedzei chciala sie ruszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciwne ja ostatnio przesuwalem cewke w motorynce bo chaczyla o magneto i ja tylko zrobilem luz na srubach puknelem rączką srubokreta 3 razy i dokrecilem i juz nie tarło lepiej 3 razy sprawdz zanim bedziesz wiercił bo moim zdaniem nawiercanie jest zbedne a jeszcze jedno nie nawiercaj cewki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic niewierć tylko piłuj nabiegunniki. niemuszą być od siebie odizolowane - zeby niebył prądów wirowych wystarczy że są izolowane płaszczyzny blach. Opu - ja kiedyś też przesunołem w jednym sprzęciku cewki - i sposób istotnie lepszy, ale w innym się już niedało (mowa o naszym komarku i moim T1). Wiadomo jak to jest z polskimi częściami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez je pilowalem :( i iskra jak kopnie to zabije konia (joke) podszlifowalem je troszke bo trzec to one moga ale nie moga blokowac kola (zobacz czy gdzie sa porysowane i bedzie wiedzial kture tra;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...