Dungood_ Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Na pierwszy ogien ida zdjecia zrobione pod nowym centrum olimpijskim na Kirchbergu. Nawet wyszly (pomimo tego ze wszystkie zdjecia byly robione "szpiegowskim" aparatem ktory jest wlasciwie kamera internetowa), a nawet powiedzialbym ze moglyby pojsc do katalogu Buella :P Potem troche "industrializmu", rowniez na Kirchbergu - te wszystkie rurki, blok silnika, itp. jakos nawet sie komponuja z nowoczestna sztuka architektoniczna :) Nastepnie jedziemy dalej, przez serpentyny przecinajace dzielnice Limpertsberg Z Limpertsbergu udajemy sie poprzez most Adolfa do dzielnicy Grund, gdzie rowniez nie brakuje serpentyn i skalek - naturalnego srodowiska Buella :D Wyprawe kontynuujemy w rejonie starych umocnien warownych i kazamat, stalego punktu kazdej wycieczki w Luxie. Nastepnie rzucamy okiem na most Wielkiej Ksieznej Charlotty, w kierunku Beggen I koniec... Maszyna gotowa do jazdy, a znak drogowy wyraznie pokazuje gdzie biegna trasy na dzisiaj - pod gore i po winklach :D A na deser kilka fotek z detalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Juz ci kiedys mowilem ze masz piekny motor... a teraz... poprostu brak slow :oops: mamo kup taki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzi Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Cudo,poprostu cudowny!!!!!na samą myśl o jezdzie nim ślinka cieknie :twisted: :twisted: POZDRO!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 8O Łaaaaaałłłłł. On jest piękny!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 w chicago sporo tego jezdziale taka pieknosc to pirwszy raz widze,bardzo ladny motocykl i krajobrazy tez, nie przepadalem za buellami, ale chyba zmienie zdanie na ich tamat :D Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 A powiedz mi Dungood, jak się takie coś spisuje w trasie i na winklach. Osobiście buell-ki mis się podobają... to przecież na nich wzorowane były pierwsze streetfightery. Tylko taki mankamencik. Widziałem kilka w swoim życiu, i jak kierowca przyspieszał, to moto wyło jak rakieta.... ale tak średnio się zbierało..... a poza tym jeden kierowca, który jeździ buellami mówił, że po 2 godzinach jazdy, jak chcesz się napić piwa, to albo ci ktoś leje do buzi, albo trzymasz butle nogami, bo ręce drżą jak cholera.... Ile w tym prawdy???? i ogólnie jak sięprowadzi, bo wygląda na prawdę ładnie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Moto śliczne jak już wcześniej pisałem :D No i ta trasa ciekawa, chętnie bym pojeździł tymi szlakami, no i łat na drodze nie zauważyłem :D Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Naprawde ślicznie sie prezentuje :D Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 @bakuk - wszystko zależy od tego kto jeździ na tym moto. W moim przypadku (175cm wzrostu i 125cm w klatce) proporcje tego moto są idealne i zarówno w trasie, jak i w winklach jeździ mi się nim fantastycznie. Jeżeli chodzi o długie trasy, to wbrew pozorom, jeździ się bardzo wygodnie - bardzo często w weekendy spędzam "w siodle" 7-8 godzin w trasie non-stop i nie mam najmniejszych problemów. Na pewno nie jest to potulny baranek i trzeba go kontrolować w zakrętach, a i bez porządnego hang-offu się nie obejdzie jeżeli chcesz pojechać trochę ostrzej. Ale to właśnie jest cały fun tego moto - każdy winkiel to przygoda, a połykasz je w mgnieniu oka bez majtania biegami dzięki dużemu momentowi obrotowemu - zamykasz gaz i odwijasz gaz, od zakrętu do zakrętu. W rejonach gdzie mieszkam są setki kilometrów krętych tras z dużą różnicą wzniesień, z super nawierzchnią bez ziarnka piasku, więc to moto jest w moim przypadku trafionym wyborem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 piękne zdjęcia i piękne moto - jeszcze raz gratuluję... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 No co tu dużo mówić widoki piękne, motocykl ładnie zrobiony.... taki minimal art zawsze mi się podobał - zero zbędnych detali.Tylko jeszcze coś z cyferblatem przydałoby się zrobić............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lyku Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 gratuluje pięknej maszyny.zamieszczaj wiecej fotek swojej maszyny bo takie cudo trzeba pokazywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 @Dungood ale sie chwalisz :D musze kiedys naprawde do Ciebie podjechac , zobaczy to "cudo" technikihamerykanskiej :-) no i oczywiscie musimy poszalec troche po Luxie razem.Musimy sie zdzwonic kiedys. SirAdam PS. nie przesadzaj z tym carbonem bo juz powoli "plastykbomber" sie z tego moto robi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Oczywiście, że musimy pośmigać razem! Na razie koniec z karbonem, a wagę zrzuca nie tylko moto - ja też :D. W koncu jakoś trzeba nadrobić niższość amerykańskiej techniki od japońskiej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Z tego co wiem, to blok silnika jest ten sam, poza tym wszystkie "paści" są inne - skadś się ta różnica 35KM bierze :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.