bohen Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 witam mam etz 250 i pytanie - bo prawdopodobnie padł mi regulator napiecia (mechaniczny) i gdy ewentualnie bym go musiał wymienic to moge kupic elektroniczny regulator? Zapłon mam mechaniczny z przerywaczem!Prosze o porady Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 oczywiście ze możesz to nie ma znaczenia jaki zapłon ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 ale regulator mechaniczny ma 5 "złączek" a elektroniczny ma 3. Co zrobić z 2 pozostałymi? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 masz 5 złączek? pewnie 2 to masa? albo nie wszystkie są wykorzystane... bo na moje oko to za dużo. Nie wiem jak jest w ETZ ale w jawie 350 są 4, a jedno jest niewykorzysane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 no właśnie chodzi mi o to ze jak podepne elektroniczny to co mam zrobic z pozostałymi kablami ( tymi dwoma co zostaną)? Mam je usunąć czy co? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 jak będziesz kupował elektroniczny to powinna być przy nim instrukcja jak go podłączyć, jeśli kupujesz używany i nie będzie instr. to się zmuszę i poszukam opisów bo już kupę lat tego nie podłączałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 elektroniczny regler ma styki:1. 31 - mase2. DF - wyjscie na szczotki3. 61 - wejscie + z prostownika zostaly Ci 2 kable (czerwono-zolty i czerwony) i trzeba je ze soba po prostu polaczyc, czyli innymi slowy wywalasz czerwony i w to miejsce w puszce bezpiecznikow wpinasz czerwono-zolty idacy od prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 dzis caly dzionek walczylem z mechanicznym reglerem jest w nim 5 zaciskowmasa plus 2 na szczotki i jeden wychodzi do stacyjkiten co wychodzi do stacyjki jest zwarty z jedna ze szczotekOgladnij dokladnie tego reglera moze tylko styki tobie sie popalily i cza je pilnikiem poczyscic tak jak przy zaplonie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...7331&highlight= Tam gdzieś jest link do strony od Zbycha gdzie to jest dokładnie opisane jak to podłączyć. U mnie działa 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.