Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Sam jestes pierdoła. Ja miałem takie samo dzwonienie :-D :-D :-D Simson - silnik po remoncie' date=' dzwonią pierścienie (?) Wystarczy dokładnie czytac[/quote'] Kolega widocznie remontem nazywa wymiane cylindra i tłoka Ma nowy cylinder' date=' tłok. Przebieg około 120 km po wymianie. [/quote'] Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Greedo najwyraźniej masz rację :) Ja co prawda w ETZ mialem cos takiego i okazalo sie ze to sworzen sie wytarl do tego stopnia ze tlok latal sobie prawie ze samoistnie :) Zwrooc wiec na to uwage, a jak to nie sworzen to potwierdzam wypowiedz kolegi...sprawdz luz pionowy na korbowodzie jak bedzie w jakikolwiek sposob wyczuwalny to znaczy ze sie poprostu lozysko igilelkowe "kończy". Pozdro Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 24 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Sam jestes pierdoła. Ja miałem takie samo dzwonienie :-D :-D :-D Simson - silnik po remoncie' date=' dzwonią pierścienie (?) Wystarczy dokładnie czytac[/quote'] Kolega widocznie remontem nazywa wymiane cylindra i tłoka Ma nowy cylinder' date=' tłok. Przebieg około 120 km po wymianie. [/quote'] No nie tylko ma nowy cylinder i tłok, bo i wszystkie łożyska / uszczelniacze, ale faktycznie wał niezmieniony - wyglądał naprawdę OK. Nie bardzo mi się też chce wierzyć, że wał który przejechał wcześniej np. 10000 km nagle akurat 100 km po wymianie wymienionych wcześniej podzespołów zaczyna dzwonić.... No i już nic nie wiem teraz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Nie wał tylko łozysko korbowodu :) A wiesz jak to jest zlosliwosc rzeczy martwych....dlaczego jak kupisz nowa lodówke to agregat moze sie zepsuć po miesiacu ? bo to jest tylko element ktory moze sie zuzyc. Elementy tez moga byc wadliwe. Pomysl o tym...ja nie mowie ze to napewno to ale ja bym sie nie wahal i sprawdzil to zwlaszcza ze to nie jest jakas filozofia...zdjac cylinder i glowice. PozdroMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Silnik po remoncie to: nowy wał lub regeneracja nowe łożyska szlif lub nowy cylinder (+ tłok to dla niedoświadczonych oczywiście) Jak ci dzwoni to masz luz między tłokiem a cylindrem (oczywiście Greedo ma racje to może być też wał) A polskie części do niemieckich maszyn nie pasują. Wole dobry szlif niż nowy polski cylinder. pozdrawiam mzpower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Silnik po remoncie to: A polskie części do niemieckich maszyn nie pasują. Wole dobry szlif niż nowy polski cylinder. pozdrawiam mzpower No ja też bym wolał, tylko nie ma skąd wziąć nowego niemieckiego cylindra 70 ccm :D Starego też nie mam i nie miałem... mój simsonek to taki narodzony na nowo jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 tak jak kolega wczesniej powiedzial jak dzwoni znaczy ze gdzies jest luz z tego co wiem to podobna sytułacja jest w czeskich silnikach które zawsze dzwonią u jednych mniej a jeszcze innych więcej. mozliwe ze pierscienie nie bedą pasowac do tłoka z tego co napisales wymieniles cylinder i tłok a pierscienie stare włozyles? jak ja wkladalem tłok i pierscienie to wlałem jedynie troche wiecej miksolu do wachy a smigalem tak jak mi sie chciala nic nie pękło brzeczenie ustaje ale w tym silniku to zawrze cos brzeczy(jawa 223) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekS Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 ...mozliwe ze pierscienie nie bedą pasowac do tłoka z tego co napisales wymieniles cylinder i tłok a pierscienie stare włozyles? ... Nie, bez przesady :D Pierścienie i tłok też są nowe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 mój simsonek to taki narodzony na nowo jest To super :) Jeszcze możesz sprawdzić ustawienie zapłonu bo jak jest za wczesny to też dzwoni.Jak bedzie dalej dzwonić to jeździj dalej. Po paru tysiącach zrób szlif (w dobrym warsztacie) i załuż niemiecki tłok wtedy powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 A mi sie kiedys magnesy na kole zamachowym poodkrecaly i dzwonily :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.