mwichan Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 No więc mam Ogara 205(jezdzi pieknie po remoncie) ale dzis założyłedm chyba 5klinow bo kazdy po jakichs 3 min utach scina!!Nie wiecie co to moze być??Bardzo chcę jezdzic a to mo nie pozwala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Klin scina jak jest źle dokręcone koło zamachowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 No nie wiem :!: :!: Dodam że jak dokrece kolo zamachowe to widac ze 2 lub 3 te "paski" gwintuuu Pliska o odpowiedzii bo potrzebuje motor żeby jezdzic :banghead: żeby zdawaćna karte moto :twisted: i żeby go zmienic na inny :roll: (tzn.ni wiem czy zmieniac ale te n nie ma papierow)) [ Dopisane: 21-06-2005, 22:01 ]Pliska o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Klin scina jak jest źle dokręcone koło zamachowe. no ja tak mialem. Zrob tak jak Strzalek pisal 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 OK!!A pomoze chartowanie??Rzuccie inne propozycjony :banghead: dzienks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 A miszczu koło wchodzi gładko czy trza wbić?Bo powinno gładko... Klin tylko utrzymuje je w odpowiednim ustawiebniu - a mocuje się na stożku... Jeśli się powiesi na klinie to na bank się zetnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 brys miszczu :banghead: wchodzi gładko(lecz nie za gładko) po prostu wsuwasz (nie kojarzyc :banghead: ) wiec nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 a jezeli masz juz wyrobione miejsce na klin pozostaje tylko dorobienie polecam materiał z zaworów ( najlepiej od stara ) miałem tak w romecie tez zrywało kliny i wkoncu dorobiłem ( po wczesniejszym spasowaniu ) kolejny własciciel rometa tez nie miał juz problemow z klinem ps witam brys ponownie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Przeszlifuj go żeby właziło zupełnie bez oporu - każdy nowy klin do rometa tego wymaga... Też mi kiedyś zcieło w T1 że wydłubać niemogłem... Ale, już oświecony, następny klin potraktowałem szlifierką i trzyma do tej pory - a magneto to było zdejmowane (z różnych powodów) ze 100 razy chyba...ps - miło KrzyChules znów się spotkac :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 No szlifuje!!Pilnikiem do metalu!Dodam zeby nie bylo pytan - wał nowy i kolo nowe- wiec nic z tych rzeczy :banghead: A zeszlifowac go tak zeby lekko trzymał tylko kolo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ma nietrzymać koła w żaden sposób - pozatym że ma blokować mu możliwość obrotu względem wału...Jeśli twierdzisz że zrobiłeś wszystko dobrze to pozostaje kupić kliny w innym sklepie albo dorobić z czegoś. KrzyChules już pisał z czego :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Gadacie o tym klinie jakby byl niezbedny. Klin tylko ulatwia zalozenie zeby podczas dokrecania magneto sie nieobrocilo ,ale bez tez sie da 8) Stuknij pare razy lekko w magneto mlotkiem zeby dobrze weszlo na stozek i dokrec z zasada "do konca i 3 razy" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 No jasne a pozniej nie pali bo sie kolo kreci inaczej niz wał a poza tym wykreca sie wtedy przy jezdzie sruba!!! :banghead: [ Dopisane: 23-06-2005, 09:59 ]A wogole to juz po zahartowaniu mysle ze jest ok!Ino jak chwile pojezdze to nie moge odpalic i czekam az ostygnie i pali! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=28089Tu macie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Problem z klineem zazegnany i z kondensatorem!Wiec teraz problem jest nastepujacy raz jest iskra a raz nie ma i raz pali raz nie pali(moj kumpel mowi ze to swieca) bo kondensator nowy !! HELP MENie wiem co jest ale jak jeden problem zalatwie to jest drugi tak to chyba bywa z tymi rometami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.