Thomaszek Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Witam. Mam pytanie. Czy motorower Suzuki ZR 50 K [wersja 5 biegowa] dalo by sie przerobic na 80 czy 70 CCM? WIem jakie czesci trzeba powymieniac, ale jak sprawdzic od jakiego modelu beda pasowaly? Co trzeba zmierzyc itp.? Wiem, ze motor bardzo malo popularny wiec moze trzeba bedzie dopasowywac od innego [np. rg 80?]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 oj raczej bedzie trudno cos dobracraczej nie jest to oplacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 A caly silnik 80 ile moze kosztowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Dowiedz sie w serwisie moze jest kit tuningowy do twojego moto w co watpie ale mozna sie dowiedziec. Druga mozliwosc to np. wsadzic silnik od jakiejs 80 suzuki, powiedzmy od rg. Tylko musialbys posprawdzac czym sie roznia te silniki (dlugosc,szerokosc, uklad mocowan do ramy) , kupic od rg i wstawic, ale podejrzewam ze bez przerobek by nie wszedl. A tak na koniec za duzo z tym zabawy, lepiej sprzedaj tego i kup 125 jak brak Ci mocy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Ale mi tu wlasnie chodzi o konkretna cene takiego silnika 80/125 :evil:. Wiadomo - przerobic trzeba, ale moze warto :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Większość mtoocykli danej marki ma takie same silnki więc mo zliwe że masz taki sam silnik jak w ts lub rg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Wiem tylko, ze instrukcja jest wspolna z wersja TS i GT :banghead:. Moze to Wam pomoze. Wiem tez, ze ma 6,3 konia przy 8500 obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Wiem tylko, ze instrukcja jest wspolna z wersja TS i GT . Moze to Wam pomozeNo to już wiesz od czego mozesz dopasować częsci tuningowe. Zajżyj nawww.sklep.mieloch.pl i zobacz co jest i za ile jezei masz wersje chłodzoną cieczą tak jak niektóre ts to jest ten sam silnik co w rmx jezeli witaer to ten starszy typ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Chlodzony powietrzem niestety :banghead:. Ale dzieki za dane sklepu. Moze to akurat to samo. Mam niedaleko do salonu suzuki wiec moze tam zawitac i o cos popytac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Zerknelem na bikepics i wyglada mi na to ze zr to poprostu gt z mniejszym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Ale czesci do GT ani widu, ani slychu :banghead:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.