karlik175 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 powinieneś posprawdzac zapłon, gaźnik a jak to nic nie da to sprawdz kompresje, mój kumpel też tak miał ja obstawiam kompresje;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Witaj!Brak zapłonu może być spowodowany wieloma czynnikami: Jeżeli nie dpoływa paliwo to przyczyna moze tkwic w niedroznych przewodach, np. iglica zaworka, lub zapchany otwór w korku wlewowym. Mały dopływ to tez gaźnik przekręcony na króćcu w lewo (silnik S0123A gaźnik G20M2A lub też sruba reg. wolnych obrotów zbyt wykręcona.Gdy paliwa za duzo - zalewanie silnika: śruba wolnych za zbyt mało wykręcona, obrucony gaźnik w prawo, nieszczelny pływak, brudny filtr.Rozumiem, że instalacja elektryczna jest corekt!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEKMT10 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 sprawdz czy nie ssie lewego powietrza miedzy gaznikiem a cylindrem, wpust na wale mocujacy kolo zamachowe, uszczelke pod glowica, ustaw zaplon: wal w GMP wtedy przerwa na przerywaczu powinna wynosic jak dobrze pamietam 0.3-0.4 mm potem cofnij wal w odwrotna strone (w lewo) od tej w jaka obraca sie podczas pracy o tyle aby tlok opadl o 3 mm najlepiej sprawdz to sowmiarka z glebokosciomierzem (to ten cienki precik co sie wysowa na dole tylko nie zlam go!!!) w tym momecie trzeba tak pokecic podstawa przerywacza aby styki zaczynaly sie rozwierac w gazniku wkret od regulacji skladu mieszanki (ten co jest poziomo)wkrec do oporu potem wykrec o 1-1.5 obrotu to powinno wystarczyc aby silnik zagadal potem tylko dokladnie strioc i latacPOWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 motor i co bylo przyczyna niesprawnosci twojej WSK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Teaz mialem taki problem... ale założyłem kondesator od FIATA 125p (od "DUŻEGO FIATA") i palila :) pokabinuj z iskra, czasem jak jest zamocna tez nie pali. Dokrec cylinder, zmierz stopien sprezania (w wsce powinno byc chyba 6,9). Jesli wszystko dobre bedzie to niewiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.