Skocz do zawartości

JACEKMT10

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    DERECZANKA

Osiągnięcia JACEKMT10

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. sprawdz czy nie ssie lewego powietrza miedzy gaznikiem a cylindrem, wpust na wale mocujacy kolo zamachowe, uszczelke pod glowica, ustaw zaplon: wal w GMP wtedy przerwa na przerywaczu powinna wynosic jak dobrze pamietam 0.3-0.4 mm potem cofnij wal w odwrotna strone (w lewo) od tej w jaka obraca sie podczas pracy o tyle aby tlok opadl o 3 mm najlepiej sprawdz to sowmiarka z glebokosciomierzem (to ten cienki precik co sie wysowa na dole tylko nie zlam go!!!) w tym momecie trzeba tak pokecic podstawa przerywacza aby styki zaczynaly sie rozwierac w gazniku wkret od regulacji skladu mieszanki (ten co jest poziomo)wkrec do oporu potem wykrec o 1-1.5 obrotu to powinno wystarczyc aby silnik zagadal potem tylko dokladnie strioc i latac POWODZENIA
  2. Jak się domyślam chodzi o łożyska w główce ramy to najprędzej w sklepie z łożyskami a następnym razem o łożyska i uszczelniacze pytaj najpierw w sklepie potem u ruskich, mniej niespodzianek :twisted: a koszty podobne (nie wspomnę o jakości :!: )
  3. Tłoki założyłem większe 0,02 mm to jest rozwiązanie tymczasowe przed remontem. Miałem takie tłoki to je wykorzystałem stare miały duzy luz w rowkach nie wspomnę o zamkach pierścieni teraz na razie jest ok spreżanie sie poprawiło, przestał dymić no i nie pluje olejem przez odmę Najciekawsze jest to że nowe tłoki ruskie o tym samym wymiarze (nabity na denku) mialy różną średnice :!: :!: :!: Jeden wchodził w cylinder jak powinien a drugi za nic nie chciał się zmieścić do tego samego cylindra. Na szczęście drugi cylinder był mocniej zużyty i pasował idealnie do większego tłoka
  4. Poszukuję infirmacji o Iżach wszystko co się przyda do odrestłrowania bardzo zniszczonych motocykli (zdjęcia, różnice w modelach w poszczegulnych latach prodykcji, dane regulacyjne itp)
  5. jeśli się mylę dajcie mi baty ale gdyby było tak jak mówicie to oznaczenie wyglądało by tak 4/60R16 a takie oznaczenie 4,60/16 to szerokość i wysokość opony wynosi 4,6 cala (razy 2,4 wyjdzie wyniar w cm) a 16 to średnica koła oczywiście w calach
  6. Ja bym stawiała na gaźnik (wyczyść i wyreguluj) może gdzies ssie "lewe" powietrze
  7. sprawdz wszystkie połączenia lutowane może gdzieś były przebicia i nie widać tego na pierwszy rzut oka ja jeszcze raz wszystko lutowałem sprawdzałeś czy nie masz wirnika albo uzwojenia przepalonego w alternatorze :?:
  8. Miałem podobnie w Jawie tez po zimie trzeba było przeczyściś złącza kabli i ... styki w stacyjce
  9. Kiedyś miałem oryginalną książkę do M06 jak znajdę to ci zeskanuję i podeślę.
  10. Nie trzeba sprawdzac cisnienia sprezaniae jes jak w "malym bzyku" Zdjolem cylindr i luzy na zamkach po 2 mm :lapad: Co z tym zaworem, jak to wyglada :?: Do tej pory jezdzilem dwusuwami ta nie bylo tekich "dziwnich" rzeczy [ Dopisane: 02-08-2005, 15:51 ] Widze ze to tylko w miom Dnieperku dzieja sie takie rzeczy. Dzisiaj odpalam go z nowymi tlokami i pierscieniami zobacze co teraz bedzie sie dzalo
  11. Krzyzak caly mozna kupic w sklepie z lozyskami (ja nia mialem problemu) koszt jakies 30 zl nowka, reszta lozysk tez bez problemu (np lozysko glowki ramy 6 zl) Pozdrowienia
  12. WITAM JESTEM NOWY NA FORUM I OD NIEDAWNA MAM DNIEPRA A JUZ MAM Z NIM PROBLEM. W CZASIE JAZDY STRASZNIE PLUJE OLEJEM PRZEZ ODME PO PRZEJECHANIU 20 KM WYLEWA OKOLO 50 ML OJEJU MAM ZMIENIONE GAZNIKI NA JAWOSKIE ALE TO NIE POWINNO MIEC WPLYWU STAWIAM NA PIERSCIENIE I ZBYT DUZE CISNIENIE W SILNIKU (GAZY Z CYLINDROW) MOZE SIE MYLE PORADZCIE COS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...