miki_v6 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Malo jest na forum na temat R1. Zamierzam kupic motor i balansuje pomiedzy tymi dwoma modelami.Chcialbym otrzymac od Was kilka waznych informacji(sugestii).Zamierzam przeznaczyc jakies 15-17tys na motor "po slizgu".Prosilbym o wypowiedzi tych z Was co maja(lub mieli) doczynienie z w/w modelami. Chodzi mi o wygode, sposob podrozowania R1 i 900RR. Z tego co slyszalem to FireBlade jest motorem na ktorym bardzo mocno sie lezy a jak to jest z R1?Ktory jest wygoddniejszy? Do ktorego czesci sa bardziej dostepne? Ktory jest lepszy w prowadzeniu? Oczywiscie interesuje mnie SC33 (albo wyzej).Nie ma zadnych ciekawych info na temat R1 , jego uzytkowaniu na tym forum, czyzby malo osob go mialo i sie na jego temat nie wypowiadalo?Bede wdzieczny wszystkim ktorzy pomoga w wyborze pomiedzy nimi, doradza ktory lepszy itp :-) Nie piszcie tylko ile jezdzilem, jakie mam doswiadczenie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 6,Po 1. to nie porównuj prowadzenia SC-33 do R1, bo zawsze R1 prowadziło się bardzo stabilnie, łatwo i precyzyjnie. Do tego mega wygodna pozycja. Blady też jest dość wygodny, natomiast zdecydowanie przydaje się amorek skrętu. Poza tym SC-33 jest nieco wolniejsze i słabsze od R1. Cenowo, chyba lepiej wypada Blady. Awaryjność stoi na takim samym, NISKIM poziomie. Koszty eksploatacji - podobnie. Co do marki to ja zdecydowanie dolę Yamahę. Poza tym szukaj po necie - jest tego trochę - teksty jak nie nasze, to kolegi Przemka:http://www.streetfighters.pl/2002blady.htmhttp://www.streetfighters.pl/jedynka.htmhttp://www.scigacz.pl/index.php?document=89http://www.scigacz.pl/index.php?document=160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Rozumiem ze nie ma na forum osoby ktora posiada R1 oraz SC33 FireB bo nikt wiecej sie nie wypowiada.A czy R6 jest duzo wolniejsza od R1 i SC33? Mam do kupienia R6 99r za 15500 + oplaty i zastanawiam sie nad tym czy warto czy lepiej kupic R1 lub FireB? Doradzcie? Niby R6 jest duzo slabsza od R1 i czy jazda nia prypominac bedzie cbr 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 600 to zawsze bedzie 600 i nie można tego porównywać do R1 czy RR, ale R6, jej 120Km i lekkość naprawde wystarczają...Jedno musze przyznac, R6 jest mało wygodna, a jesli chodzi o pasażera to już po 50 km płacze z bólu :lol: R6 poniżej 20001r. nie polecam z powodu problemami 2 biegu który lubi sobie wyskakiwać. Jesli chodzi o bezawaryjnośc to naprawde nie ma sie do czego przyczepić. Pozostaje Ci tylkosmarowanie łańcucha :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Pozostaje Ci tylkosmarowanie łańcucha :-D i dolewanie Pb do baku :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Kazda Yamaha prezentuje sie zajebiscie ale jak to Yamaha niedociagniecia sa ze skrzynia takze jak lykac takiego sprzeta to min 2001r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 z tą skrzynią to jest tak że to jakaś wada fabryczna i yamaha usuwała ja na własny koszt z tego co się orientowałem kupując sprzęt od Niemca można to sprawdzic w książce serwisowej (jeżeli jest) ponoc robili jakiś zapisek o wykonaniu naprawy. PS gdzie to znalazłeś Mam do kupienia R6 99r za 15500 + oplaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 kupiłem ostatnio R1 model 99 z niemiec za 15700. motor był po delikatnym ślizgu do wymiany tylko lusterko manetka i czasza, którą można było naprawić ale się nie bawię w takie coś . Motorek jest dobrze wyposażony bo ma sportowe zawieszenie z regulację wysokości zadupka, amortyzator skrętu kompletny wydech boss`a . także są sprzęty do wzięcia tylko trzeba trafić;) szukaj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 bartusdr problemy zaczna sie jak zaczniesz bardziej smigac na motorku , jezdzic na gumie to wtedy bedziesz mial nieco wiecej wydatkow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.