Skocz do zawartości

954 i K3 PO TESTACH


Rekomendowane odpowiedzi

adas ja ani przez chwile nie mówiełem o V-max'ach... chodziło mi o moc, moment i sposób ich oddawania... GSXR odpowiednio kręcony i traktowany ma zdecydowanie wiecej pary i naprawde lepiej sie zbiera niż fajer- R1 z lat 2002-2003 też spoko radzi sobie z Bladym ale K3 już nie daje rade- mało tego... ma problemy nawet z K1 czy K2!!

 

Następna sprawa to to że wszystkie liczniki zawyżają mniej lub wiecej ale zawyżają i dlatego nie ma sie co przesadnie sugerować ich wskazaniami...

Dalej... elastycznośc to jedna para kaloszy ostra jazda z wykorzystaniem 100% potencjału motocykla to inna sprawa i elastycznośc wcale nie decyduje który motocykl jest szybszy.

 

Ostatnia sprawa... cały czas też mówie fajer vs k3 ale na seryjnych przełożeniach... akurat Twojego egzemplarza nie brałem tu specjalnie pod uwage. Dziwi mnie tylko że przy takiej kombinacji przełożeń prędkosc spadła Ci tylko o 10km/h- to przeczy logice i nijak sie nie kalkuluje :roll: Powinieneś straciś lekką ręką conajmniej około 3 razy tyle...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następna sprawa to to że wszystkie liczniki zawyżają mniej lub wiecej ale zawyżają i dlatego nie ma sie co przesadnie sugerować ich wskazaniami...

Dalej... elastycznośc to jedna para kaloszy ostra jazda z wykorzystaniem 100% potencjału motocykla to inna sprawa i elastycznośc wcale nie decyduje który motocykl jest szybszy.

 

Ostatnia sprawa... cały czas też mówie fajer vs k3 ale na seryjnych przełożeniach... akurat Twojego egzemplarza nie brałem tu specjalnie pod uwage. Dziwi mnie tylko że przy takiej kombinacji przełożeń prędkosc spadła Ci tylko o 10km/h- to przeczy logice i nijak sie nie kalkuluje :roll:  Powinieneś straciś lekką ręką conajmniej około 3 razy tyle...

 

pozdro

 

nikt nie patrzał na liczniki (może z ciekawości zeby porównać moje wskazania), poprostu jechali równolegle (każdy odkręcone na max) i tyle nikt nie mógł sobie nawzajem uciec, jedynie oni mnie uciekli. A nie straciłem 30 km/h tylko 10km/ dlatego że na standardowych przełożeniach na 6 biegu silnik sie kręci max 11tys, a u mnie teraz kręci się do 12,5 tys. te dodatkowe obroty nadrabiają straty na przełożeniu. Jeżeli jechałbym odkręcając tylko do 11 tys, to pewnie byłbym w plecy dobre 30 km/h. Więc całe dywagacje nei mają sensu, bo wiem co widziałem, mozemy się spotkać z jakąś K coś tam, i sprawdzić konkretnie i będzie jasność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja sie wypowiem ;)

 

Adas7 na seryjnego 954 `03 - przejechane ok 10 tys (teraz zienione przelozenia), Ja mam zmienion filtr na k&N i leovinceSBK - przejechane 12tys `03, K3 `03 wydech aprapovica i chyba filtr tez ma k&n przebieg ok11tys

Nie moze ty byc mowa o jakims przypadku, jeden slabszy bo starszy, wiekszy przebieg... itd

 

Test na vmax na owej A4 jechalem z k3 przez ok 10 km , mi licznik pokazywal 299/298 i jechalem za nim ok 20 metrow na sasiednim pasie i ani on ani ja nie byl szyszy!!! Przez tyle kilometrow to by wyszlo ktory jest mocniejszy i idzie szybciej! wynik REMIS

 

porownanie w czasie wolniejszej jazdy licznikow k3 i mojej 954 = pokazuja identycznie!

 

reszte to co napisal Adas powyzej zgadza sie w 100% :P

 

co do 954 Adasia to moze nie stracil te 10km/h przez te przelozenia tylko ok 15 bo nam pokazuje 299 a przy jego max 285 co i tak nie jest duzo w porownaniu jakiego to ma kopa na wszystkich biegach w porownaniu do serji!!!

 

porownanie 954 adasia seryjnego (przelozenia orginalne) do mojego z tlumikiem + filtr wyazywaly ze moj idzie szybciej vmax - mi pokazuje 299, Adasiowi chyba 290/295 nie wiem na ile to zasluga tych dodatkow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możecie pisać co chcecie- K3 i tk jest sporo szybsza ;)

Na szymanach najlepszy czas na 400 metrów wykręcił kolo na K1 albo K2(nie pamietam ale to bez znaczenia)... mało tego że praktycznie seryjny co jeszcze kolo miał bardziej zajawke na stunt niż wyścigi i spuścił potężny łomo K5tce, nowym R1, kawom ZX10, hayabusom, Fajerom i wszelkiej inej padlinie zarówno po tuningu jak i bez wykręcając przy tym czas w okolicy 10,2-10,3 sek z czasem reakcji włacznie...

 

Bez obrazy ale wychodzi na to że cały świat, najlepsi zawodnicy testujący te motocykle, najlepsi dziennikarze(specjaliści od motocykli sportowych) i całe żesze ludzi którzy są amatorami ale wiedzą do czego służa szybkie motocykle i jak sie z nimi zabawiać... nic nie wiedzą i mylą sie twierdząc że osiągi 954 i K3 są niemal jednakowe... poprostu kpina. :-D

Tak czy siak mi to rybka... możecie twierdzić że jest tak jak jest... ja wiem swoje i bardzo mi z ym dobrze.

Bardzo lubie fajera 954 i być moze nawet soie takiego sprawie(mimo że wcześniej chorowałem na K1/2 albo R1 to ostanio zmieniłęm zdanie na korzysć bladego) ale tylko dlatego że fajnie sie prowadzi, ma fajne heble i dobrze mi sie na nim świrowało ipoprostu dobrze czułem sie na nim awiąc sie w różne mniej lub bardziej ambitne tricki a nie dlatego że jest fajny i równei szybki co K3 czy R1 bo to byłaby totalna bzdura...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możecie pisać co chcecie- K3 i tk jest sporo szybsza :P  

 

...Bez obrazy ale wychodzi na to że cały świat, najlepsi zawodnicy testujący te motocykle, najlepsi dziennikarze(specjaliści od motocykli sportowych) i całe żesze ludzi którzy są amatorami ale wiedzą do czego służa szybkie motocykle i jak sie z nimi zabawiać... nic nie wiedzą i mylą sie twierdząc że osiągi 954 i K3 są niemal jednakowe... poprostu kpina. :-D

K3 na moje oko tez powinna byc i podobno jest o wiele szybsza od fajera (chyba ma ponad 10ps wiecej), bylem przekonany ze na prostej mi odskoczy i to daleko ale tak sie nie stalo! i z tego powodu jest mi dobrze ;) ;)

 

Piszemy tu o vmaxach, co do przyspieszen na poszczegolnych biegach to mozliwe ze jakies przeklamania sa, bo pewnie dlugosc biegow roznia sie niznacznie miedzy honda a suzuki.

 

k3 ma wiecej mocy i lepszy moment obrotowy, powinna dosc znacznie byc szybsza ale nie do konca sprawdza sie to w praktyce

 

Nie obraz sie :P ale jak we wszystkich testach zachwalaja te suzuki ze jest podobno the best to myslalem ze nie ma mowy o jakiejs wyrownanej walce z fajerem, widac jednak nie ma takiej DUZEJ roznicy jak na papierze... :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czytajcie po kolei wszytko i ze zrozumieniem, napisałem że "K3 ze swoimi 10 końmi więcej ma lekką przewagę w przyspieszeniu nad stockowym 954 " więc nie piszcie mi o 400 metrach o szymanach itp. (bo sam napisałem ze się lepiej zbiera na stokowych zębatkach) więc zamkinjmy temat przyspieszania i szyman modlina i innych przyspieszaczy. Vmax to nie przyspieszenie, do vmax nie trzeba umiejętności. vmax to odkręcenie i odpuszczenie po przejechaniu 16 km autostrady na której to końcu dojechały dwa motocykle razem K3 i 954. Jak juz pisałem, nie interesuje mnie teoria, kazde K z wyjątkiem 5 nie ucieknie na autostradzie (co do K4 nie wiem, bo nie znam nikogo kto ma). K ma przyspieszenie lepsze o ileś tam setnych, vmax nie. Jeżeli jest ktoś kto jest to w stanie zweryfikować w praktyce a nie suchą gadką to zapraszam na A4.

 

Nika jak chcesz pisać o 400m to załóż sobie temat, bo nie wiem do czego bijesz. Jak jechałeś kiedykolewiek na takim motocyklu i porównywałes jego osiągi, to przedstaw jakieś konkretne argumenty a nie wypowiadaj sie jak nastolatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając nawet, że Wasze teorie zgodne są z rzeczywistością to ja i tak uważam (z szacunkiem dla Waszych umiejętności), że taki test nie daje stuprocentowej wiarygodności. Kwestia kierowcy, jego gabarytów, masy, braku lęku, umiejętności manewrowania przy takich prędkościach, czy jedzie w goretexie czy w skórze, natężenia ruchu, czy w motocyklu jest szyba oryginalna, czy racingowa itp itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz pisałem, K3 90kg, skóra gość kamikadze jak ja 7tys km w tym sezonie, tytus 80 kg (za to w baku więcej z 10 litrów), skóra i tez kamikadze 6tys w tym sezonie. Autostrada pusta bez samochodów szeroka na około 17-20 metrów 3 do 5 pasów w tym samym kierunku. Szybe miał czarną w K3 raczej normalnych krztałtów, 954 seria. Manewrować, nawet choćby to nie trzeba, bo są proste jak okiem sięgnąć. Poza tym, nie wiem czym jeździsz, ale jedyny problem przy maksymalnej prędkości to ból karku. Nie wiem czego mozna się bać, przecież to nudne i nieprzyjemne (ból szyji) doznanie, jechać tak szybko, poprostu nic się nie dzieje oprócz potwornego oporu wiatru, który uprzykrza jazde i ryku silnika. Pozatym to był sprawdzian, każdy chciał aby jego sprzęt wypadł najlepiej, wtedy adrenalina jeszcze bardziej robi z nas świrów. Szkoda że zaden użytkownik suzy ze śląska się nie chce odezwać, bo sprawa jest bardzo prosta do rozstrzygnięcia bez jałowej gadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sory że odświerzam ale w sobote wieczorem maiłem okazje polatac K3jką...

Co tu dużo gadać... jeśli teraz mi ktoś powie że 954(a kilka sztuk testowałem) jest niemal tak szybkie jak K3 to poprostu roześmieje sie mu sie prosto w twarz.

Ten motocykl jest tak obłednie szybki, ma taki power że to mała bania. Ten którym jeździęłm miał coprawda power comander i wydech zmieniony ale nie oszukujmy sie... przeciez nie dało to mu 20 czy 30 KM...

Sprzęt poprostu wymiata... Nie jeździłem jeszcze motocyklem który ma taki odjazd(niestety nie dane było mi testować jeszcze zx10 czy nowej K5... :) ale innymi najszybszymi sprzętami do roku 2003 ganiałem)

 

Na gume bez trudu stawiałem go na trójce przy około 200km/h na siedząco i to z gazu... mało tego- podnosił koło chętniej niż nie jeden szybki zdawałoby sie sprzęt na dwójce.

Udało mi sie to za pierwszym razem kiedy tylko o tym pomyslałem i było dziecinnie proste(zero szarpania za fajere, odchylania sie do tyłu innych komedii) i powtarzałem to za każdym razem kiedy chciałem.

 

Ale jeździć też trzeba umieć... założyliśmy sie potem z tym gościem o zbiornik paliwa że skopie mu dupsko na odcinku 400-500metrów ze startu zatrzymanego i.... mimo że moja 9tka jest naprawde duzo wolniejsza to włomotałem mu 4 razy z rzędu i to nie o grubość opony ale io 20-30 metrów za każdym razem :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie dane było mi testować jeszcze zx10 czy nowej K5...

Hmm.. trudo jest opisać jazde na K5.. miałem ostatnio przyjemność jazdy na czymś takim.. potwor o gabarytach mojej byłej 4sety... podnóżki umieszczone bardzo wysoko.. sprzet który ogólnie cieżko do czegoś porównać... na gume idzie z 3 tak lekko jak moja fajera z 1...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...