adas7 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Kilka osób pytało więc pisze jak wypadło porównanie do "stock"-ów. Właśnie jestem po testach zmienionej 954, fabrycznej 954 i fabrycznej K3. Ja mam zmienione przełożenia w 954 z przodu jeden mniej, z tyłu jeden więcej. Test na vmax, wykazał około 5 - 10 km/h przewagi fabrycznej 954 i K3 nad moim (6 bieg odcięty). Oni szli łeb w łeb równo. Test na przyspieszenie na 6 biegu: start z około 100km/h przewaga około 200m, po przejechaniu około kilometra nad stockami, (na innych biegach to samo) Test, ja na 6 biegu oni na 5, nadal przewaga kilkudziesięciu metrów nad stockami Test, ja na 6 biegu oni na 4, 954 wysunął się kilkanasicie metrów przedemnie K3 jeszcze nie. Test z zatrzymania: przy około 250 km/h K3 zaczyna nadrabiać straty i wyprzedza mnie przy jakichś 270 km/h, 954 nie wyprzedza w ogóle (dopiero po osiągnięciu vmax powoli odrabia straty ze startu) Test spalania nie wykazał zmian. Po całym dniu jazdy i ja i Tytus w stokowym 954 nalaliśmy tyle samo do baku. Podsumowanie: K3 ze swoimi 10 końmi więcej ma lekką przewagę w przyspieszeniu nad stockowym 954 ale tylko na niektórych biegach. W porównaniu do 954 ze zmienioną przekładnią przewaga K3 ukazuje się w momencie osiągania przez 954 obrotów zbliżonych do odcięcia. Konkluzja: Jeżeli kogoś boli serce jak koledzy powoli oddalają się na jakiejś prostej na autostradzie niech nie zmienia przekładni. Do pozostałych zastosowań: guma, tor, jazda do 280 km/h, elastyczność 6 biegu, przełożenie to sprawdza się znakomicie. Zyskujemy wiele, tracąc jedynie pare kilometrów na vmax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 adaś nie obraź sie ale ja tego nie kupuje...ostatnio testowąłem kilka motorków, 954 baaaardzo przypadł mi do gustu i mile mnie zaskoczył(za to R2003 mnie rozczarowała i fajniej latało mi sie fajerem... nie mam na myśłi osiągów tylko wrażeń z jazdy i tego jak fajnie fajer nadaje sie do stuntu) ale jeśli chodzi o osiągi to K3 jest szybsza i to zdecydowanie i choćby mnie przypiekali ogniem to zdania nie zmienie...weź poprawke że nie każdy z was waży tyle samo, nie każde moto jest w identycznym stnaie i nie każdy ma takie same umiejętności... Ja na poczciwej 9tce pokazałem tylne światło w szymanach kozakom na busie, ZX10 nowym, 954, K3 ale to nie znaczy że t motory są wolniejsze tylko ich kierowcy dali ciała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Ja na poczciwej 9tce pokazałem tylne światło w szymanach kozakom na busie, hehe pamietam to ale kierowca ważył chyba z 250kg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 no ten na hayi był sporawy ale reszta była mojej wielkości... jak łatam 10tke mam nawet na filmie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Dzięki za teścik o różnicy w przełożeniach, natomiast nie uwierzę, że 954 jest tak samo szybkie jak K3. Z testów Superbike'a i z tego co sam testowałem (modele 2002 - R1, ZX9R, GSXR1000, Blade) to 954 był najwolniejszy z całej stawki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 no ten na hayi był sporawy ale reszta była mojej wielkości... jak łatam 10tke mam nawet na filmie ;) spidi co za film? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 krótki taki... aparatem cyfrowym kręcony więc jakoś też kiepska raczej ale na nim tne sie właśnie z 10tką i spuszczam jej łomot :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Ja na poczciwej 9tce pokazałem tylne światło w szymanach kozakom na busie, ZX10 nowym, 954, K3 ale to nie znaczy że t motory są wolniejsze tylko ich kierowcy dali ciała... A ile to trzeba umięjętności na 4 pasach autostrady szerokiej na 20 metrów z prostą 5 km? Mówie jak było, koleś waży 90 kg, tytus moze 80, ale my mieliśmy pełne zbiorniki a on pusty, więc się waga wyrównywała. K3 utrzymany zajebiście z akrapowiczem 12 tys przebiegu, 954 tak samo z leovincem i K&N. Jeżeli ktoś uważa ze jego jest szybszy możemy sprawdzić, tylko trzeba sie ustawić z tytusem, bo ja ekstra nie będe powracał do oryginalnych przełożeń, moze gixer, bo ma dosyć blisko a K2 to prawie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 adas wierz mi że jednak trzeba tych umiejętności i jak sie okazuje nie mało...My w Białym barzo dużo latamy większymi watachai... naczęsciej po 10-15maszyn ale bywa i więcej... ludzie przyjeżdżają przeróżnymi sprzetami i naprawde nie dziwi już nikogo widok teoretycznie słabszego sprzeta spuszczającego tęgie lanie jakiejś wypasionej kozie...Różnica między fajerem a K3 jest naprawde spora i zdecydowanie odczuwalna i moge sie założyć o wszytsko co mam że K3 bez dwóch zdań jest szybsza. Zresztą potwierdzały to wszystkie testy jakie gdziekolwiek sie odbyły. Na K3jke naprawde ciężko znaleźć bata a juz napewno blisko bycia nim nie był nigdy ani 929 ani 954... już R1 miała bliżej zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 odkręcasz i ciśniesz po prostej jak po sznurku nie kapuje co mozna tutaj spaprać. Kumpel miał dwa dni moto (cbr 600) i śmigał 257 i więcej nie chciała. A K3 sporo szybsza to nie będzie nawet od mojej z krótkim przełożeniem, 10 km/h to max i to mozemy sprawdzić w kazdej chwili w ktorej bedzie sucho, na pewno jest kilka K3 ze śląska i mozna to łatwo sprawdzić, gixer odezwij sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 chciał bym zobaczyć wyraz twojej twarzy jak spidi skopał by ci dupe na 400m.. podobno nie ma w tym nic trudnego.. to czemu ZX10 została w tyle skoro ma całe stado koni wiecej i dużo niższą wage.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 przeczytaj wszytko od początku do końca i dopiero zabiaraj głos. Rozmawiamy o vmax poszczególnych modeli, a nie o przyspieszeniu na 400m. Pewnie nie znasz możliwości spidiego a już o moich to na pewno nie masz bladego pojęcia, więc nie zabieraj głosu, nie znając obu stron i ich potencjału. A wypowiedzi w stylu "mój kolega umie lepiej i on by Ci pokazał" zostaw na podwórko, pisz o sobie o swoich umiejętnościach, ewentualnie o tych z którymi miałeś przyjemność jeździć i widziałeś co potrafią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Zluzujcie! Pewnie wiele zależy i od samego egzemplarza - ja testowałem 954 na seryjnym przełożeniu, którego poprzednim właścicielem był Wilku. Był to jego cywilny sprzęt, podobno jeździł nim też ze 2 razy w Przeźmierowie. Przebieg ok. 8000 km. Tak czy siak motocyklem udało mi się napędzić tylko do 269 km/h. Z drugiej strony ciężko się chyba sprawdza v-max'a na autostradzie jadąc "łeb w łeb"... Nie wchodzę tu na temat umiejętności, ale mówię o determinacji osób "ścigających się" do zacięcia manetki, inne samochody itp... Poza tym pamiętajmy, że zmiana przełożenia daje błąd w pomiarze szybkościomierza. Peace ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Ee.. panie kozak chyba cie uraziłem.. pozatym nie interesuje mnie wątek początkowey bo ostatnie posty nie maja za wiele z nim wspólnego.. A co do kopania twojej dupy.. to mam troche za mało koników i nieiwadomo jak bym sie starał nawet wygrywajac start po krótkim odcinku 929 jest już przedemną... tak ze niestety nie dam rady ale jak bym miał mocniejszy sprzet (porównywalny z twoim) to chcetnie bym wystartował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Zluzujcie! Z drugiej strony ciężko się chyba sprawdza v-max'a na autostradzie jadąc "łeb w łeb"... Nie wchodzę tu na temat umiejętności' date=' ale mówię o determinacji osób "ścigających się" do zacięcia manetki, inne samochody itp... Poza tym pamiętajmy, że zmiana przełożenia daje błąd w pomiarze szybkościomierza. Peace ;)[/quote'] nie powiesz mi ze ludzie jeżdżący na kole na baku, mogą mieć jakiekolwiek opory przed odkręceniem manetki do konca. na dodatek na pustej oświetlonej autostradzie nocą. wskazania sprawdzaliśmy, moje odcięte 295 pokazuje w K3 285, później chłopak odkręca i dodaje jeszcze 10 km/h i koniiec, przecież to nie busa. Jak juz pisałem z każdym K1 - K4 moge się spotkać i jeżeli nie zmienie przełożeń, więcej jak 10km/h mnie nie przegoni a tytusa w ogóle. Jeżeli ktoś to czyta kto posiada w/w motocykl zapraszam na spotkanie i testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.