Plocho Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Zdecydowanie DT Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strider Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Zdecydowanie DT Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle ;) pzdr To do jazdy w glebokim blotku bardziej sie nada TW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 a moze wr 250 ;) na ulice i do konkretnej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strider Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 a moze wr 250 ;) na ulice i do konkretnej jazdy Wiesz mi by zalezalo w czasie kupna maszyny glownie na jazdzie w terenie a jezdnia to powiedzmy byl by dodatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Plocho napisał: Strzalek_t napisał: Zdecydowanie DT Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle pzdr To do jazdy w glebokim blotku bardziej sie nada TW?TW to motocykl na plaze i piach na pękatych oponach. DT w teren nadaje sie o wiele lepiej oczywsicie od TW bo terenowych motocykli lepszych od DT jest bardzo wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strider Opublikowano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 TW to motocykl na plaze i piach na pękatych oponach. DT w teren nadaje sie o wiele lepiej oczywsicie od TW bo terenowych motocykli lepszych od DT jest bardzo wiele Czyli z tych 2 kategori jesli chodzi o Yamaha/e to zdecydowanie DT jak na blotnisty grzaski teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroBoy Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Raczej tak. A jeśli zależy ci na nowym motocyklu to kup nową wfm http://www.wfm.pl/ . To super sprzęty :lol: (sam się o tym przekonałem). Teraz będzie nowa krótka serja wfm-ek 50 trialówek;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Wiesz mi by zalezalo w czasie kupna maszyny glownie na jazdzie w terenie a jezdnia to powiedzmy byl by dodatek. no to jesli dysponujesz srodkami finansowymi to wydaje mi sie to spoko motor bo nadaje sie w teren na tor i mozna go zarejstrowac a poza tym widzialem na allegro zarejstrowanego fula (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=54548881) tylko jakis walek z rocznikiem bo to chyba nie jest 98 ;) maks 97 albo nastepna propozycja huske jakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Raczej tak. A jeśli zależy ci na nowym motocyklu to kup nową wfm http://www.wfm.pl/ . To super sprzęty (sam się o tym przekonałem). Teraz będzie nowa krótka serja wfm-ek 50 trialówek;)Strider chyba pisał ze chce ostrzej posmigac w terenie' date=' a nie ma co sie oszukiwac- WFM sie do tego raczej nie nadaje. Czyli z tych 2 kategori jesli chodzi o Yamaha/e to zdecydowanie DT jak na blotnisty grzaski teren.Dt ma 27km, a Tw ok 13km. Zawieszeniowo tez DT wygrywa glownie jesli chodzi o skoki, bo praca nieduzo lepsza. Tw jest swietnym motocyklem do nauki. Jest niska, ma szerokie opony, pozatym to 4t. Mozna sie na niej naprawde bardzo duzo nauczyc, ale nie ma sie co oszukiwac w terenie tym ostro i komfortowo nie poszalejesz. Dt jest juz gabarytowa jak Fulle 125 no i moc jest juz naprawde fajna (mowie o odblokowanej wersji). Jedyna rzecz ktora mnie w niej razi to o120kg wagi (tyle co TW), no ale w koncu to zwykle enduro, a nie hardenduro czy cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Krotko czy to gow..o warty sprzet czy tez nie? Jak szukałem dla siebie czegoś to byłem w Gdańsku na Trakcie Św. Wojciecha w firmie oferującej i Keewey i Siamoto. Jechałem na Keewey Exceed 125. Straszna kiła! W porównaniu do tego motocykla to moja stara CZ sprzed lat była jak rakieta. Dłuższy czas trzeba czekać, aż sprzęt się rozpędzi wystarczająco, żeby wrzucić 2 bieg. Do tego z bliska widać, że elementy spasowane są kiepso (z daleka moim zdaniem wygląda ok).Obok stał Siamoto, ale już nie próbowałem tym jechać. Szkoda nafty.Za podobne pieniądze (6 do 7 tys) można bez problemu kupić np. Yamahe XT600 z początku lat 90 i jeżeli tylko nie trafisz źle ze stanem technicznym to polatasz dużo dłużej i lepiej niż na dziwolągach z Tajwanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strider Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Wiesz mi by zalezalo w czasie kupna maszyny glownie na jazdzie w terenie a jezdnia to powiedzmy byl by dodatek. no to jesli dysponujesz srodkami finansowymi to wydaje mi sie to spoko motor bo nadaje sie w teren na tor i mozna go zarejstrowac a poza tym widzialem na allegro zarejstrowanego fula (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=54548881) tylko jakis walek z rocznikiem bo to chyba nie jest 98 ;) maks 97 albo nastepna propozycja huske jakas To jesli bym zakupil trial/a (co by bylo chyba najlepszym wyjsciem) bez rejestracji i zamontowal bym mu lampki i migacze to mial bym klopot z rejestracja czy w takim wypadku nie bylo by zadnych problemow z rejestrowaniem maszyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 To jesli bym zakupil trial/a Chyba chodzilo ci o crossa albo hardenduro ;) zeby zarejstrowac crossa musisz kupic u dealera kit homologacyjny i musisz miec rowniez ( o ile dobrze pamietam) jakis rachunek od dealera na moto bo w przypadku crossow nie ma rejstracji jedyny dowod (ktory latwo podorobic) ze nie byl kradziony to umowa kupna sprzedazy z poprzednim wlascicielem hardenduro (wr naprzyklad) od crossa rozni sie wlasnie tym ze mozna zarejstrowac. Nie znam twoich umiejetnosci ale jesli to 1 moto tego typu i zdecydowal bys sie na fula to lepiej zainwestuj w jakas setke i to by bylo na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroBoy Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Strider chyba pisał ze chce ostrzej posmigac w terenie, a nie ma co sie oszukiwac- WFM sie do tego raczej nie nadaje. Racja ;) ale tak pozatym to bardzo fajny sprzęt :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.