Skocz do zawartości

Potrzebna opinia


Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie DT

Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie DT

Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle ;)

pzdr

 

 

To do jazdy w glebokim blotku bardziej sie nada TW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plocho napisał:  

Strzalek_t napisał:  

Zdecydowanie DT  

 

Wiesz zalezy POd wzgledem mocy dt wygrywa na pewno lecz to jest2T a TW 4T wiec do lasu to tak nie zabardzo. Bardziej na plaze, lecz jezeli ktos sie uprze ze bedzie smigal po lesie tak jak moj kumpel to moze niezle wymiatac i DT zostawic w tyle  

pzdr  

 

 

 

To do jazdy w glebokim blotku bardziej sie nada TW?

TW to motocykl na plaze i piach na pękatych oponach.

DT w teren nadaje sie o wiele lepiej oczywsicie od TW bo terenowych motocykli lepszych od DT jest bardzo wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mi by zalezalo w czasie kupna maszyny glownie na jazdzie w terenie a jezdnia to powiedzmy byl by dodatek.

 

 

no to jesli dysponujesz srodkami finansowymi to wydaje mi sie to spoko motor bo nadaje sie w teren na tor i mozna go zarejstrowac a poza tym widzialem na allegro zarejstrowanego fula (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=54548881) tylko jakis walek z rocznikiem bo to chyba nie jest 98 ;) maks 97 albo nastepna propozycja huske jakas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak. A jeśli zależy ci na nowym motocyklu to kup nową wfm http://www.wfm.pl/ . To super sprzęty (sam się o tym przekonałem). Teraz będzie nowa krótka serja wfm-ek 50 trialówek;)

Strider chyba pisał ze chce ostrzej posmigac w terenie' date=' a nie ma co sie oszukiwac- WFM sie do tego raczej nie nadaje.

Czyli z tych 2 kategori jesli chodzi o Yamaha/e to zdecydowanie DT jak na blotnisty grzaski teren.

Dt ma 27km, a Tw ok 13km. Zawieszeniowo tez DT wygrywa glownie jesli chodzi o skoki, bo praca nieduzo lepsza. Tw jest swietnym motocyklem do nauki. Jest niska, ma szerokie opony, pozatym to 4t. Mozna sie na niej naprawde bardzo duzo nauczyc, ale nie ma sie co oszukiwac w terenie tym ostro i komfortowo nie poszalejesz. Dt jest juz gabarytowa jak Fulle 125 no i moc jest juz naprawde fajna (mowie o odblokowanej wersji). Jedyna rzecz ktora mnie w niej razi to o120kg wagi (tyle co TW), no ale w koncu to zwykle enduro, a nie hardenduro czy cross

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotko czy to gow..o warty sprzet czy tez nie?

 

Jak szukałem dla siebie czegoś to byłem w Gdańsku na Trakcie Św. Wojciecha w firmie oferującej i Keewey i Siamoto. Jechałem na Keewey Exceed 125. Straszna kiła! W porównaniu do tego motocykla to moja stara CZ sprzed lat była jak rakieta. Dłuższy czas trzeba czekać, aż sprzęt się rozpędzi wystarczająco, żeby wrzucić 2 bieg. Do tego z bliska widać, że elementy spasowane są kiepso (z daleka moim zdaniem wygląda ok).

Obok stał Siamoto, ale już nie próbowałem tym jechać. Szkoda nafty.

Za podobne pieniądze (6 do 7 tys) można bez problemu kupić np. Yamahe XT600 z początku lat 90 i jeżeli tylko nie trafisz źle ze stanem technicznym to polatasz dużo dłużej i lepiej niż na dziwolągach z Tajwanu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mi by zalezalo w czasie kupna maszyny glownie na jazdzie w terenie a jezdnia to powiedzmy byl by dodatek.

 

 

no to jesli dysponujesz srodkami finansowymi to wydaje mi sie to spoko motor bo nadaje sie w teren na tor i mozna go zarejstrowac a poza tym widzialem na allegro zarejstrowanego fula (http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=54548881) tylko jakis walek z rocznikiem bo to chyba nie jest 98 ;) maks 97 albo nastepna propozycja huske jakas

 

To jesli bym zakupil trial/a (co by bylo chyba najlepszym wyjsciem) bez rejestracji i zamontowal bym mu lampki i migacze to mial bym klopot z rejestracja czy w takim wypadku nie bylo by zadnych problemow z rejestrowaniem maszyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jesli bym zakupil trial/a
Chyba chodzilo ci o crossa albo hardenduro ;) zeby zarejstrowac crossa musisz kupic u dealera kit homologacyjny i musisz miec rowniez ( o ile dobrze pamietam) jakis rachunek od dealera na moto bo w przypadku crossow nie ma rejstracji jedyny dowod (ktory latwo podorobic) ze nie byl kradziony to umowa kupna sprzedazy z poprzednim wlascicielem hardenduro (wr naprzyklad) od crossa rozni sie wlasnie tym ze mozna zarejstrowac. Nie znam twoich umiejetnosci ale jesli to 1 moto tego typu i zdecydowal bys sie na fula to lepiej zainwestuj w jakas setke i to by bylo na tyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...