Skocz do zawartości

tylni hebel-lekko sie blokuje


Siwy_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

w mojej Rs mam z tylu tarczówke.Kiedy hamuje dosc mocno i często tylnim hamulcem w miescie to sie nagrzewa...i cczasem na swiatlach sie blokuje że cieżko aż pchnąć,ale po pchnięciu do tylu puszcza i jest ok.Niemam tak zawsze,chociaz czasem mnie to wku**ia.Kolega w Rs tez tak ma... :?

Nie wiecie co to może być :arrow: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrac, wypchnac tloczek(ostroznie- plyn hamulcowy szkodzi lakierom!), wypolerowac tloczek, wyczyscic gniazdo tloczka z tlenkow i syfu,wymienic uszczelki w gniezdzie tloczka, zmontowac wszystko z powrotem , smarujac tloczek plynem hamulcowym, lub specjalem do tloczkow hamulcowych, nie wolno uzywac srodkow na bazie ropy naftowej- rozpuszczaja uszczelki- np. WD 40.Wyczyscic tez nalezy i posmarowac smarem prowadnice zacisku!! . . Pozdr. Janek.PS. Na koniec sprawdzic czy dobrze chodzi tloczek i prowadnica zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że nikt nie zmienial plynu.Ani z przodu,ani z tylu.Motocykl ma 12 lat.Nawet po pompce przedniego hamulca widać że ktoś rozwalil gwinty na śrubach...może raz ktoś wymienial...

dzięki za pomoc

spróbuje zrobić tak,jak napisal jannikiel

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrac, wypchnac tloczek(ostroznie- plyn hamulcowy szkodzi lakierom!), wypolerowac tloczek, wyczyscic gniazdo tloczka z tlenkow i syfu,wymienic uszczelki w gniezdzie tloczka, zmontowac wszystko z powrotem , smarujac tloczek plynem hamulcowym, lub specjalem do tloczkow hamulcowych, nie wolno uzywac srodkow na bazie ropy naftowej- rozpuszczaja uszczelki- np. WD 40.Wyczyscic tez nalezy i posmarowac smarem prowadnice zacisku!! . . Pozdr. Janek.PS. Na koniec sprawdzic czy dobrze chodzi tloczek i prowadnica zacisku.

A orientujecie sie czy jest problem z dostaniem tych uszczelek, ktore jakby uszczelniaja tłoczek? U mnie w DT jest malutka dziurka, ale ujawnia sie dopiero jak tloczek jest mocno wysuniety. Mimo to chcialbym ja wymienic. Mam takze pewnien problem. Wymienilem u siebie plyn z przodu, hamulec odpowietrzony, ma nowe klocki a mimo to nie dziala jak powinien. Zauwazylem ostatnio ze kolega w swojej DT ma prawie 2 razy dluzsza klamke od hamulca. Myslicie ze dlugosc dzwigni bedzie miala az tak duzy wplyw na dzialanie hamulca? (u mnie musze strasznie mocno nacisnac zeby przod zablokowalo nawet na miekkim podlozu, natomiast u niego przy lekkim nacisnieciu hamulca mozna wykonac stoppie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...