Siwy_ Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 witamw mojej Rs mam z tylu tarczówke.Kiedy hamuje dosc mocno i często tylnim hamulcem w miescie to sie nagrzewa...i cczasem na swiatlach sie blokuje że cieżko aż pchnąć,ale po pchnięciu do tylu puszcza i jest ok.Niemam tak zawsze,chociaz czasem mnie to wku**ia.Kolega w Rs tez tak ma... :? Nie wiecie co to może być :arrow: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Rozebrac, wypchnac tloczek(ostroznie- plyn hamulcowy szkodzi lakierom!), wypolerowac tloczek, wyczyscic gniazdo tloczka z tlenkow i syfu,wymienic uszczelki w gniezdzie tloczka, zmontowac wszystko z powrotem , smarujac tloczek plynem hamulcowym, lub specjalem do tloczkow hamulcowych, nie wolno uzywac srodkow na bazie ropy naftowej- rozpuszczaja uszczelki- np. WD 40.Wyczyscic tez nalezy i posmarowac smarem prowadnice zacisku!! . . Pozdr. Janek.PS. Na koniec sprawdzic czy dobrze chodzi tloczek i prowadnica zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 8O dzięęękuje panuuuu :mrgreen: ale mam roboty! ;) extra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Gorzej jeśli są luzy na prowadnicach zacisku, a objawy w/g mnie na to wskazują.Inna mozliwość to stary i wilgotny płyn hamulcowy który po silnym rozgrzaniu zaczyna parować i "zaciąga" hamulec. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 wydaje mi się, że nikt nie zmienial plynu.Ani z przodu,ani z tylu.Motocykl ma 12 lat.Nawet po pompce przedniego hamulca widać że ktoś rozwalil gwinty na śrubach...może raz ktoś wymienial...dzięki za pomocspróbuje zrobić tak,jak napisal jannikielpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 To może zacznij właśnie od wymiany tegoż płynu 8O Ja w swojej Yamasze wymieniłem i różnica jest kolosalna :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Ja w swojej Yamasze wymieniłem i różnica jest kolosalna a też Ci sie blokowalo coś? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Nie, w moim przypadku było odwrotnie - płyn był a hebel praktycznie nie działał. Wymieniłem i jest elegancko. Wprawdzie hamulec i tak jest beznadziejny ale jest :roll: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 z hamulcem nie ma zartow. jak ma takie obajwy, to jedyne sensowne: wyczyscic wszystko, zalac swierzym plynem, odpowietrzyc i... miec spokuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 Rozebrac, wypchnac tloczek(ostroznie- plyn hamulcowy szkodzi lakierom!), wypolerowac tloczek, wyczyscic gniazdo tloczka z tlenkow i syfu,wymienic uszczelki w gniezdzie tloczka, zmontowac wszystko z powrotem , smarujac tloczek plynem hamulcowym, lub specjalem do tloczkow hamulcowych, nie wolno uzywac srodkow na bazie ropy naftowej- rozpuszczaja uszczelki- np. WD 40.Wyczyscic tez nalezy i posmarowac smarem prowadnice zacisku!! . . Pozdr. Janek.PS. Na koniec sprawdzic czy dobrze chodzi tloczek i prowadnica zacisku.A orientujecie sie czy jest problem z dostaniem tych uszczelek, ktore jakby uszczelniaja tłoczek? U mnie w DT jest malutka dziurka, ale ujawnia sie dopiero jak tloczek jest mocno wysuniety. Mimo to chcialbym ja wymienic. Mam takze pewnien problem. Wymienilem u siebie plyn z przodu, hamulec odpowietrzony, ma nowe klocki a mimo to nie dziala jak powinien. Zauwazylem ostatnio ze kolega w swojej DT ma prawie 2 razy dluzsza klamke od hamulca. Myslicie ze dlugosc dzwigni bedzie miala az tak duzy wplyw na dzialanie hamulca? (u mnie musze strasznie mocno nacisnac zeby przod zablokowalo nawet na miekkim podlozu, natomiast u niego przy lekkim nacisnieciu hamulca mozna wykonac stoppie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.