bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 wskaźnik temperatury wskazuje mi max czyli jest na czerwonym polu -uważam,że czujnik niedziała prawidłowo,gdzie można coś takiego kupić?No i jeszcze non stop mi się pali lampka oleju;-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Moim zdaniem powinieneś oddać motocykl na porządny przegląd techniczny i już wszystko będzie jasne, a w serwisie wymienią, co trzeba i wyregulują gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Z tym serwisem bym uwazał no chyba ze masz $$$ :D i po co wymieniac lepiej wyczścić jak ci sie pali to pewnie nie masz nalewa sie go pod siedzeniem do zbiorniczka gdzie na korku pisze OIL (sprawdz czy tam cos jest) jesli tam nie masz oleju i jakis czas tak jezdziles to mysle ze czeka cie remont :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 i brak oleju teraz tłumaczy odpalenie za 30+30+30=90 razem?temperatura moze dlatego skoczyła poniewaz nie masz tez płynu chłodzącego i oleju dlatego tłok trze w cylindrze i wytwarza sie wieksza temperatura ale z 2 strony zatarlbys juz silnik!niech sie wypowie spec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 to moze juz jest podtarty ostroa jak odpali to jedzie ?? ma jakas moc ?? czy muli jest glosny i slaby?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 eee... no bez przesady w dozowniku nie mam oleju ponieważ leje olej bo baku, a w chłodnicy jest płyn poziom ok.Czy jeżeli leje olej do baku a w dozowniku nie mam go to światełko od oleju bedzie się palić?Gdzie kupić czujnik temperatury ,który wskazuje ciągle max?Dlaczego wskazuje max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 to moze za mało oleju lejesz.radze skorzystac z dozownika przy twojej jezdzie ( bo jest ona chyba amatorska prawda?) swiatelko przestanie sie swiecic.a temperatura?hmmm moze piłujesz na pierwszym piegu cały czas!? :twisted: :) :D :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Dtwraior to że jest za mało oleju to nic nie przeszkadza przy zimnym silniku. Co do czujnika to one czesto padają albo są zle pdopięte.U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić. Zawsze zapalała za pierszym. Jak ktoś chce mam gdzieś nawet filmik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Tak troche of topic, ale przypomnialo mi sie,jak na jednym z forumowych ognisk zablokowala mi sie skrzynia w CRM125. Na szczescie ognisko bylo dosc blisko mojego domu i cala droge pokonalem na pierwszym biegu.Wskazowka temperatury pod garazem wjezdzala juz prawie na czerwone pole :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić.Jak probowalem to mi kopniak odbił w łape :D Wskaznik masz napewno popsuty i jest tak ze jezeli dotyka on masy wskazuje maksymalna temperature, natomiast jezeli bedzie sobie spokojnie wisial wskaze 0 .Do mojej DT mozna dostac ten czujniczek w cenie do 50złotych takze nie jest tak zle (sam bede musial kupic bo o niego zachaczyłem dokrecajac glowice :roll: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić. Zawsze zapalała za pierszym.U mnie tak samo można Dt zapalić ręką bez żdnego problemu(widać Strzałek kto ma(miał)dobre sprzęty :D ) Właśnie ostatnio chciałem zobaczyć czy dozownik podaje mi olej.Wyciągnąłem wężyk z gaźnika,odkręcam manetke i nic sucho,ani kropelka oleju.Co to może być :?: Pompka zatarta.I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne,tak ma być :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 bartsv ja na twoim miejscu nie uruchamial bym dozownika najlepiej go wywal;) kolega enduroguy mial ostatnio przygode z dozownikiem i skonczylo sie na zatartym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne' date='tak ma być [/quote']No jasne bo bierze lewe powietrze, a lewe powietrze= wyzsze obroty. Tak samo jak zakrecisz kranik i bedzie caly czas silnik wlaczony. Jak benzynki zacznie w gazniku brakowac motocykl zlapie wysokie obroty i zgasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 ok a gdzie taki czujnik kupić?I co zrobić aby przy ostrym skręcie w prawo motor nie zwiększał mocno obrotów -jakoś polużnić linke odkręcić czy jak?...O poprosze film na [email protected] dzięki!:D [ Dodano: 09-06-2005, 16:50 ]Oki dzięki za wszelkie wypowiedzi.Mam jeszcze pytania:gdzie kupić taki czujnik temp. i Gdzie się znajduje w silniku czujnik oleju?ile ten kosztuje?Co zrobić aby przy ostrym skręcie kierownicy na postoju w prawo obroty się nie zwiększały.ktoś coś pisał,że mam za mocno linke naciągniętą- jak ją poluźnić?Dzięki pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 kurde ja też coś się boje o ten dozownik bo coś strasznie mało oleju ubywa :? i motor w ogóle nie kopci tzn.tylko chwile po odpaleniu mocno dymi (to normalne?) ,pali też kiepsko. Jak sprawdzić czy dozownik działa ? Bo od zbiorniczka z olejem idą dwie rurki 1.odpowietrzająca (od góry) i 2.z dołu doprowadzająca olej do silnika (czarna rurka wchodzi z przodu silnika do bocznego "karteru" ) i właśnie to mnie trochę dziwi (motor niedawno kupiłem) bo przecież olej chyba powinien mieszać się z paliwem czyli powinien wpływać od razu za kranikiem z benzyną ? .CZy mi tam jeszcze jakieś dopływu nie brakuje.sorry za głupie pytania :oops: Pytam bo nie miałem wcześniej motoru z dozownikiem i za bardzo nie wiem jak to działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.