Skocz do zawartości

Nie mogę odpalić mojej Yamahy DT LC II 1994r. jak jest zimny


bartasvw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym serwisem bym uwazał no chyba ze masz $$$ :D i po co wymieniac lepiej wyczścić jak ci sie pali to pewnie nie masz nalewa sie go pod siedzeniem do zbiorniczka gdzie na korku pisze OIL (sprawdz czy tam cos jest) jesli tam nie masz oleju i jakis czas tak jezdziles to mysle ze czeka cie remont :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i brak oleju teraz tłumaczy odpalenie za 30+30+30=90 razem?temperatura moze dlatego skoczyła poniewaz nie masz tez płynu chłodzącego i oleju dlatego tłok trze w cylindrze i wytwarza sie wieksza temperatura ale z 2 strony zatarlbys juz silnik!niech sie wypowie spec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee... no bez przesady w dozowniku nie mam oleju ponieważ leje olej bo baku, a w chłodnicy jest płyn poziom ok.Czy jeżeli leje olej do baku a w dozowniku nie mam go to światełko od oleju bedzie się palić?Gdzie kupić czujnik temperatury ,który wskazuje ciągle max?Dlaczego wskazuje max?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dtwraior to że jest za mało oleju to nic nie przeszkadza przy zimnym silniku. Co do czujnika to one czesto padają albo są zle pdopięte.

U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić. Zawsze zapalała za pierszym. Jak ktoś chce mam gdzieś nawet filmik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak troche of topic, ale przypomnialo mi sie,jak na jednym z forumowych ognisk zablokowala mi sie skrzynia w CRM125. Na szczescie ognisko bylo dosc blisko mojego domu i cala droge pokonalem na pierwszym biegu.Wskazowka temperatury pod garazem wjezdzala juz prawie na czerwone pole :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić.

Jak probowalem to mi kopniak odbił w łape :D

 

Wskaznik masz napewno popsuty i jest tak ze jezeli dotyka on masy wskazuje maksymalna temperature, natomiast jezeli bedzie sobie spokojnie wisial wskaze 0 .

Do mojej DT mozna dostac ten czujniczek w cenie do 50złotych takze nie jest tak zle (sam bede musial kupic bo o niego zachaczyłem dokrecajac glowice :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie DT nawet po kilku dniowym postoju można było ręka odpalić. Zawsze zapalała za pierszym.

U mnie tak samo można Dt zapalić ręką bez żdnego problemu(widać Strzałek kto ma(miał)dobre sprzęty :D )

 

Właśnie ostatnio chciałem zobaczyć czy dozownik podaje mi olej.Wyciągnąłem wężyk z gaźnika,odkręcam manetke i nic sucho,ani kropelka oleju.Co to może być :?: Pompka zatarta.I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne,tak ma być :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne' date='tak ma być [/quote']

No jasne bo bierze lewe powietrze, a lewe powietrze= wyzsze obroty. Tak samo jak zakrecisz kranik i bedzie caly czas silnik wlaczony. Jak benzynki zacznie w gazniku brakowac motocykl zlapie wysokie obroty i zgasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a gdzie taki czujnik kupić?I co zrobić aby przy ostrym skręcie w prawo motor nie zwiększał mocno obrotów -jakoś polużnić linke odkręcić czy jak?...O poprosze film na [email protected] dzięki!:D

 

[ Dodano: 09-06-2005, 16:50 ]

Oki dzięki za wszelkie wypowiedzi.Mam jeszcze pytania:gdzie kupić taki czujnik temp. i Gdzie się znajduje w silniku czujnik oleju?ile ten kosztuje?Co zrobić aby przy ostrym skręcie kierownicy na postoju w prawo obroty się nie zwiększały.ktoś coś pisał,że mam za mocno linke naciągniętą- jak ją poluźnić?Dzięki pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja też coś się boje o ten dozownik bo coś strasznie mało oleju ubywa :? i motor w ogóle nie kopci tzn.tylko chwile po odpaleniu mocno dymi (to normalne?) ,pali też kiepsko. Jak sprawdzić czy dozownik działa ? Bo od zbiorniczka z olejem idą dwie rurki 1.odpowietrzająca (od góry) i 2.z dołu doprowadzająca olej do silnika (czarna rurka wchodzi z przodu silnika do bocznego "karteru" ) i właśnie to mnie trochę dziwi (motor niedawno kupiłem) bo przecież olej chyba powinien mieszać się z paliwem czyli powinien wpływać od razu za kranikiem z benzyną ? .CZy mi tam jeszcze jakieś dopływu nie brakuje.sorry za głupie pytania :oops:

Pytam bo nie miałem wcześniej motoru z dozownikiem i za bardzo nie wiem jak to działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...