Gość BaGii Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 mam aprilie af1 125 ccmjezdzilem caly czas i nie bylo problemu z odpalalniem ale mialem wrazenie ze z dnia na dzien coraz slabszy motor jest.dzisiaj odpalilem bez problemu ale byl slaby jak jakis simsonek, za nic w swiecie nie chcial ciagnac i strzelalo z rury podczas odpalania na popych.potem na miescie mi zdechl i juz za nic w swiecie nie chce odpalic. mowili mi ze zaplon sie przestawil.a co wy na to ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotek34 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Jesli slyszales strzaly z rury to bardzo mozliwe, ze to wina swiecy, ze moto padl i nie chce palic. Sprobuj ja zmienic. Co do zaplonu, rowniez isstieje taka mozliwosc, chociaz ja berdziej stawiam na swiece(mialem podobny problem z simkiem, moto nie chcial w ogole zapalic z kopa, a na pych tylko co chwilka bylo slychac dosc glosne strzaly z tlumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Jesli slyszales strzaly z rury to bardzo mozliwe, ze to wina swiecy, ze moto padl i nie chce palic. Sprobuj ja zmienic. Co do zaplonu, rowniez isstieje taka mozliwosc, chociaz ja berdziej stawiam na swiece(mialem podobny problem z simkiem, moto nie chcial w ogole zapalic z kopa, a na pych tylko co chwilka bylo slychac dosc glosne strzaly z tlumika.Zgadzam się z powyzszym. Miałem u siebie taki sam problem. Po wymianie świecy wszystko było już wpożądku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 dokladnie... swiece w malych apriliach sa bardzo delikatne i nie wiadomo kiedy szlag je trafia... kolega w zeszlym sezonie kilka zjezdzil :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 A przypadkeim nie masz tam kostki CDI w tej aprilii ? Wtedy zaplon jest nieregulowalny a te objawy moga swiadczyc o braku kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 A przypadkeim nie masz tam kostki CDI w tej aprilii ? Wtedy zaplon jest nieregulowalny a te objawy moga swiadczyc o braku kompresji.Najwiekszy bol, ze mam podobny problem i podejzewam tlok... gdy pcham na 1 nie czuc kompresji i wydaje mi sie, ze cos stuka ... damn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 u mnie w af1 jak pekł tłok też strzelało z rury... na moje oko to tłok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jak ja zatarlem Rs w zeszlym sezonie to jak sie kręcilo rozrusznikiem trochhe dlużej to powwietrze wystrzeliwalo z tlumika,odgloś byl taki jak zatkasz pompe i pompujesz i puścisz to taki świst...mialem popękany tlok :lol: i 4 atm w cylindrze,extra kompresja :D po remoncie mialem 11 lub 12 atm...to juz wtedy jeździ :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Tlok poszedl ... a co bylo z cylindrem? co poszlo do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 ehh to juz wiem co bylo z wsk kumpla :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Moze poluzowaly srubki trzymajace płytke twornikową do kartera? Też tak moze byc Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BaGii Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jak ja zatarlem Rs w zeszlym sezonie to jak sie kręcilo rozrusznikiem trochhe dlużej to powwietrze wystrzeliwalo z tlumika' date='odgloś byl taki jak zatkasz pompe i pompujesz i puścisz to taki świst...mialem popękany tlok :lol: i 4 atm w cylindrze,extra kompresja :) po remoncie mialem 11 lub 12 atm...to juz wtedy jeździ :twisted:[/quote']siema siwy, znamy sie z allegro. sprzedales mi linke do sprzegla :D:Dku...a jestem wk....ony na maxaposzedl wal, tlok i cylinderrozwalily sie lozyska na wale i to wszystko przeszlo na cylinder i tlok i glowice. w cylindrze jest rysa na ok 2,5 mm grubosci. wszystkie te opilki z tego lozyska rozwalonego osiadly na tloku i glowicy.no poprostu jestem usadzonyale dalem za motor smieszna kase to moge ladowac ale jestem wkur...onyznacie moze jakies sklepy lub www gdzie mozna jakies czesci silnikowe kupic do aprili af1 125 ccm 92 rok ??. bede naprawde wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Tlok poszedl ... a co bylo z cylindrem? co poszlo do wymiany?mi poszlo wszytko-byl kupiony nowy tlok,szlif cylindra,regeneracja walu,wszędzie nowe lozyska...mialem poprostu remont silnika,oprócz skrzyni biegów...chociaż nie,zrobili cos z trójką-zachartowali mi coś w skrzyni że jest teraz wytrzymalsza :DPozdrawiam BaGii ,ale linke masz chociaż wypaśną! :arrow: :!: :twisted: -która dziala!!! 8) części kupisz raczej szybko,tylko troche kabzy wydasz.Niestety te "Wloszki" są takie- że lubią drogie rzeczy! :? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.