supersheep Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 czterosówy sa bardziej wytrzymale niz dwusuwy, koszty utrzymania sa mniejsze, wymiana tloka co 2 lata, lub nawet rzadziej, to tylko moje spostrzezenia, jesli cos zle napisalem to prosze o sprostowanie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oociep Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 czterosówy sa bardziej wytrzymale niz dwusuwy' date=' koszty utrzymania sa mniejsze, wymiana tloka co 2 lata, lub nawet rzadziej, to tylko moje spostrzezenia, jesli cos zle napisalem to prosze o sprostowanie :D[/quote']troche przesadziles:) co 2 lata ??Z tlokiem to jest tak ze zalezy ile jezdzisz jak i gdzie (po torze czy w terenie) ale lepiej liczyc sie z tym ze bedziesz wymienial tlok co 4-5 misiecy ale to jest tak ciezko okreslic ale nie licz ze co 2 lata albo rzadziej bo sie zdziwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 To prawie na 1 wychodzi :D bo zauzmy ze w 2 suwie zmieniasz tlok co 2 miechy i w sumie wszystko co robisz to koszt okolo 500 zl w 4 suwie robisz remont zadziej ale wymieniasz tłok łanuch rozrzadu zawory (nie wiem czy to sie wymienia czy reguluje) filtr oleju i reszta to co w 2 suwie oleje i plyny do filitra wiec (nie liczylem kosztow tego wszystkiego) to pewnie i tak na jedno albo zblizenie wyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 10 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 A skoro już o remątach mowa chłopaki mam problem a mianowicie czy T4 maję cylindry pokryte :?: nikasilem* :?: bo mam poważny rebus. Z tego co wiecie że czaje się na YZ 250 i wiem że tam nikasil* jest od 94 w T2 a T4??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 sorry, nie czytałem wcześniej , ale Twój pierwszy post "wrócił z zagranicy > i nie miał kasy ,to sprzedał motor" , o co chodzi w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 troche przesadziles:) co 2 lata ??Z tlokiem to jest tak ze zalezy ile jezdzisz jak i gdzie (po torze czy w terenie) ale lepiej liczyc sie z tym ze bedziesz wymienial tlok co 4-5 misiecy ale to jest tak ciezko okreslic ale nie licz ze co 2 lata albo rzadziej bo sie zdziwiszWcale nie przesadził ... Jak lajtowo śmigasz na 4T to starczy spokojnie tłok na dwa lata .. Nawet DŁUŻEJ :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Wcale nie przesadził ... Jak lajtowo śmigasz na 4T to starczy spokojnie tłok na dwa lata .. Nawet DŁUŻEJ Ale to w duzych pojemościach moze sie da raz na 2 lata. W wr 250 to nie wyda i kto kupuje wyczynowy motcykl żeby lajtowo jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.