Skocz do zawartości

Pytanie do znawców


Rekomendowane odpowiedzi

Jedno z czym trzeba się zgodzić z Dominikiem, to to że w starszych rocznikach 99-02 w 400-tkach występują problemy z 3-cim biegiem, ale to też nie jest regułą. Zresztą chyba Bary wymieniał 3-jke w swojej yamaszce, o ile się nie myle.

Tak robili mi to w HRG warsztacie Dominika.

Tylko że ze względu na problemy z zamówieniem odpowiedniej części, dałem te tryby do zrobienia bratu.

Znaczy na jakiejs precyzyjnej maszynie podcioł mi kły i poprawił te gniazd w które one wchodzą i tak smigam do teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz mniej wiecej mi to troche rozjasniles kroolik i chyba jednak jak bede moto zmianial to wybiore WR'ke 250 8) a powiec mi jeszcze kroolik jak z zywotnoscia tloka w takiej WR'ce??? czy tez trzeba wymianiac co kilka godzin jak w YZ??? czy np. raz na sezon wystarczy??? sorry ale troche nie doswiadczony w tych sprawach jestem :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiec mi jeszcze kroolik jak z zywotnoscia tloka w takiej WR'ce??? czy tez trzeba wymianiac co kilka godzin jak w YZ???

 

WR250 F to jest czterosuw! Tak samo jak YZ250 F. Natomiast YZ250 bez literki F to jest dwusow. Wiec zywotnosc tloka jest zupelnie inna. Pewnie w przypadku amatora potrzeba wymiany bedzie nie czesciej niz 2 lata. Tylko ze z koleji taki remoncik w 4T jest odpowiednio drozszy niz w 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A nie jest tak że te nowe 250-4t są juz tak wyżyłowane, że przebiegi pomiędzy remontami mają niewiele większe od wyczynowych 125-2t? (w warunkach rajdowych, jak sądze)

Gdzieś takie info wycztałem, niestety nie przypomnę sobie gdzie:(

Pozdrawiam:_)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio rozmawialem z kolega na temat 2 i 4 suwów i po rozmowie stwierdziłem (przed myslalem ze 4 sum jest tanszy w utrzymaniu) że to na jedno wyjdzie albo 4 jest drozszy przy konkretnej jezdzie tez trzeba wymieniac rozrzad regulowac (chyba nie wymieniac) zawory a czesci te są droższe no i naprawa też chyba bardziej skomplikowana (ale to chyba). Jemu nie dawno rozleciał się korbowód który rozwalił pół silnika i jak mu oszacowali to 10 tys. częsci (ale nie wiem ile placil to bylo oszacowanie)

no i to chyba tyle to bylo moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...