Enduras Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Chyba oddam do serwisu DT do ogolnej regulacji, bo juz nei mam sily.... Wogole takiej DT110 to do Dt125 nie ma co porownywac... Ee ziomuś nie daj plamy, co tam masz wielce do regulacji raptem gaźnik i zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
splendido Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Ten typ który będzie miał tą dt mówi że sprowadzi jeszcze suzuki dr 125. Może na początek 125 4t byłaby lepsza, co o tym sądzicie? Mocniejsza jest dt 80 czy dr 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Mocniejsza jest dt 80 czy dr 125?Jest tylko troche mocniesza ze wzgedu na to że jest to 4t ale dr 125 przyjemniej sie jeździ i ma łagodnieszą charakterystykę i do tego tańsza w utzrymaniu i mniej awaryjna. Ja jakbym miał taki wybór to wziołbym DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Ee ziomuś nie daj plamy, co tam masz wielce do regulacji raptem gaźnik i zawór.Czulem ze cos nie tak, bo wydawalo mi sie ze reguluje wszystko ok i chyba tak bylo. Zauwazylem ze na wyzszych obrotach od 4 biegu wzwyz (7tys obr/min na 6 i ok 9tys obr/min) motor nie rownomiernie pracuje (tak jakbym dawal gazu i puszczal, dawal puszczal....). W serwisie powiedziano mi ze to moze byc blokada na module. CO wy o tym myslicie? W DT kolegi i w mojej TS wygladalo to inaczej. Moto po prostu nie chcial przekroczyc jakiejs granicy i wtedy okropnie przerywal. Tu- nie ma jakby sily sie wkrecac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Nie chce mi się wierzyć że to blokada, ale wykluczyc tego nie można, ale skoro leci ci 110 to na bank nie jest to moduł, moim zdaniem może to być zbyt uboga miesznaka albo źle wyregulowany zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 może to być zbyt uboga miesznaka albo źle wyregulowany zawór.Wyregulowane na cacy wszystko. Bylem w serwisie i koles powiedzia ze oponki (kostki z tylu 120 z przodu 90 lub 100) duzo predkosci pochlaniaja. Powiedzial ze silnik w stanie naprawde swietnym i ciagnie jak powinna, ale rzeczywiscie na 4 juz ja muli. Zamowilem wieksza dysze. moze to to? Modul chyba rzeczywiscie nie, bo przerywac zaczyna bardzooo wysoko (ale wg. mnie wogole nie powinna! Ts krecilem do oporu i silniczek pracowal idealnie). pewne jest ze cos ja blokuje bo na maxa moge jechac na 1/4 manetki :roll: . Aha na 3 biegu przekraczam 80km/h . Mam nadzieje ze uda mi sie ta zagadke rozwiazac tylko nie wiem juz co robic ;) . Piszcie jak cos tylko przyjdzie wam do glowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Mialem podobnie po wyjeciu gumy z filtra , oczywiscie dostawal za duzo powietrza i dlawil sie a na 1/4 manety bylo loozik . Dzisiaj bylem w salonie ( powiedzmy ;) ) Yamahy w Pile i pytalem goscia o odblokowywanie DT. Poszedlem tam pogadac z kolesiem w sumie tylko zeby posmiac sie z jego niekompetencji. Pan (włascicle salonu zreszta) powiedzial ze mojej Dt nie idzie odblokowac , ze mozna jedynie wyregulowac ( regulacje niech se w d** wsadzi , mozna zrobic to samemu) a za regulacje zaspiewał mi niezla sumke 200 zł myslalem ze padne. Powiedizalem mu ze Dt raz lata 80 a raz 100 kph to stwierdzil ze skoro tak sie dzieje to mozna jakos zrobic zeby latala 100 kph , ja mu mowie ze takie sprzety lataja grubo ponad stowke , on natomiast ze to na rynek niemiecki i ze zablokowane na amen :lol: . Po rozmowie rozgladnalem sie po przybytku w celku poogladania moto ( 3 motocykle + 2 skuty Yamahy i kilka uzywek ot to pilski salon , dobrze ze jest motosprzet .. bo tak to nawet swiecy nie byloby gdzie kupic ;) ) . Moja uwage przykul XT (nowy w wer. supermoto) pytam sie gostka : "jaka jest roznica w cenie miedzy ixstekiem sm a zwyklym enduro , on na to ze xt nie produkuja mimo ze ow xt stalo od jego biurka ca. 2 m powiedzialem mu ze jest w bledzie , zrobil tylko Skruszona mine. Ale to nie wszystko patrze za lada ( biurkiem szefa :lol: ) stoi ladna kocha Dunlopa , ogladam i pytam o cene ( mimo ze do dt "troszke " za szeroka bo 140 ale co tam ;d i tak bym nie kupil ) to facet zaczal gadac ze super promocja i 290 zł 8O 8O a kiedys jeszcze (gdy kumpel dal mu w skuta do wymiany plastikow z AC) stwierdzil ze po dlugim postoju aku padlo ale nie mamy sie martwic zawsze mozna wziac na pych ;) Srki za przynudzanie :D ale musialem komus sie wyzalic :lol: Nie zycze Wam takich salooonow jak ww. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Mialem podobnie po wyjeciu gumy z filtra , oczywiscie dostawal za duzo powietrza i dlawil sie a na 1/4 manety bylo loozik .Jak dobrze ustawilem gaznik to jej nie dlawi i nie ma takiego buuuu przy przyspieszaniu, ale na 4 nie ma sily. Chyba nakrece filmik jak lata i wrzuce na forum.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 tak!tak!tak!tak!tak!tak!tak!tak!!!! i jeszcze raz tak!!!nakrec ten film ;) tez kiedys mialem taki przypadek z odblokowaniem dt 80.mowie czy mozna odblokowac dt 80?zapytal sie mnie szanowny pan ile teraz jedzie,ja odparlem ze 80 km/h a on do mnie-to juz wiecej nie pojedzie!przepraszam ale nie mam czasu 8O buahaah popatrzylem na niego jak na debila <bo nim jest> i wyszedlem!! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 A zmienileś tą świece?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 A zmienileś tą świece?? pzdrTak, i da rade postawic z jedynki na gume z gazu (na siedzaco :lol: ). Jutro Ci pokaze ;) . tak!tak!tak!tak!tak!tak!tak!tak!!!! i jeszcze raz tak!!!nakrec ten film tez kiedys mialem taki przypadek z odblokowaniem dt 80.mowie czy mozna odblokowac dt 80?zapytal sie mnie szanowny pan ile teraz jedzie,ja odparlem ze 80 km/h a on do mnie-to juz wiecej nie pojedzie!przepraszam ale nie mam czasu buahaah popatrzylem na niego jak na debila <bo nim jest> i wyszedlem!! Gorzej jak ktos sie bedzie madrzyl ze umie a nie zrobi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
splendido Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Odświeżam temat bo mam taką ofertę: Yamaha dt 80, tunning na 110 ccm. Sprzedawca mówi że jest iskra, cylinder ok ale tłok jest do wymiany, że jest zupełnie luźny. Moto odpala ale czasem staje i już nie odpali. Napewno to tylko tłok? Ile kosztuje nowy tłok i czy opłaca się ją brać za 2000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 NIe raczej to nie to bo chodziłby cały czas tylko słaby był. Nowy tłoczek malosi koło 350zł a czekasz i musisz troche na niego poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 A to ja miałem tak że też miałem luzy,nieodpaliles motorku na kopniaka ale na popych odpalalo w momencie, poszly simerinigi chyba do wymiany nie pamietam, dalej to samo, myslelismy ze to moze swieca, cos z elektryka, nic z tych rzeczy, tlok byl w sumie prawie nowy, jak chwile pochodzilo, to zdychalo i znowu z kopnika go niebylo szans zapalic , tylko na popych, a dzialo sie tak dlatego ze za duzo powietrza dostawalo sie do silnika, byly luzy i tymi luzami szlo powietrze, srubki nie byly dokrecone i szczelinami szlo takze powietrze, zlikwidowalismy luzy, wsyzstkie srubki i takie inne pierdoly dopracowane i znowu maszyna hula, kompresja jest juz ok, moze to to, ale ja nie wiem zeby puzniej na mnie nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 tylko pamietaj o tym, że cylinder 110 do dt ma tylko 3 szlify wiec jesli jest zrobiony ostatni to jest problem Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.