konrad1f Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 coś Ci się pokręciło albo ktoś Ci bzdur naopowiadałmt12-silnik dolniak jak w kaście=26KMmt11-silnik górnozaworowy, moc w zależności od wersji 32 lub 36KM Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 MT10 wystepował w 2 wersjach: MT10-36 (troche krótsze cylindry tłoki z półokrągłym denkiem i wałek rozrządy 36 konny) MT10-32 (Cylindry wydłużono o 2-3 mm tłoki trapezowe (teraz tylko takie można kupic do dniepra) wałek 32 konny) Skrzynie biegów takie same ze wstecznym. Mt 11 różni się głownie obudową skrzyni biegów (brak kominka na filtr powietrza typu olejowego) filtr powietrza paierowy gumowe krucce ssące i parenaście innych rzeczy. Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Tak jak napisane różnica w mocy to 4KM .W MT 10-36 była wieksza ale kosztem momentu obrotowego na niskich obrotach. Ogólnie zasada jest taka im starszy motocykl radziecki tym lepsze materiały uzyte i lepsze wykonanie.A tu masz wykresy MT10-36 I MT11 :http://www.redmotorz.studioo.pl/technika/3...VS32/36VS32.HTM Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.