COBAR Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 do ktorego roku byly produkowane w/w moto?na co patrzec przy kupnie ,czego sie wystrzegac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan_007 Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 czesc ;) http://chudzikj.republika.pl/KZ750.htm poczytaj to sobie cos tam pisze o gpz 750 ;) nie wiem bo nie czytalem ale troche tego jest. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 a nie ma kogos kto jezdzil GPZ 550?? 88 rokjakie opinie???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan_007 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 tutaj są ludzie co mają GPZty :banghead: http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...pic.php?t=23751 pisz tam posta to napewno ktoś odpowie 8) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 mialem okazje pojezdzic gpz750 utmoto calkiem fajne kopa ma a jak zadbane to nawet ladne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Mialem gpz-te 550 przez 1,5 roku. Motorek calkiem przyjemny, dobre przyspieszenie, piekny dzwiek na przerobionych tlumikach.Na co musisz zwrocic uwage:Wycieki oleju z pod glowicy, winę za taki stan rzeczy ponosza gumowe o-ringi, umieszczone w kanale olejowym który dostarcza olej do układu rozrzadu, które szybko przestaja spełniać swe zadanie.U mnie byl jeden walniety, ale po zasmarowaniu tego silikonem , przestal cieknac.Szybko sie konczy napinacz lancuszka rozrzadu, ale jest i na to sposub jak mozna jego zycue wydluzyc.Przednie amory sa pompowane, warto sprawdzic czy powietrze nie spierd... bo to wkurza ( popmpowac trzeba codziennie pompka, nie wolno uzywac kompresoru).Nastepna sprawa to tulejki slizgowe w przednim zawieszeniu - sprawdza sie to w ten sposub: prowadzisz moto i hamujesz lekko przodem patrzac w tym momencie na amorki czy przypadkiem sie nie kosza (luz pomiedzy rura nosna a prowadzaca).Generalnie na wolnych ten silnik wydaje takie dzwieki jakby mial sie zaraz rozsypac, co odciaga potencjalnuch nabywcow.Jest to jednak zasluga pracy kosza sprzeglowego.Warto przed zakupem rozbujac go do okolo 160 i sprawdzic czy nie wezykuje.Jezeli moto jest dobrze wyregulowane nie ma bata pali na dotyk - nie ma krecenia. No i to chyba tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 16 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 a jak wyglada sprawa z dostepnoscia czesci do gpz 550? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Nie ma problemu, wszystko mozna dostac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.