Skocz do zawartości

kawasaki gpz 550,750


Rekomendowane odpowiedzi

Mialem gpz-te 550 przez 1,5 roku. Motorek calkiem przyjemny, dobre przyspieszenie, piekny dzwiek na przerobionych tlumikach.

Na co musisz zwrocic uwage:

Wycieki oleju z pod glowicy, winę za taki stan rzeczy ponosza gumowe o-ringi, umieszczone w kanale olejowym który dostarcza olej do układu rozrzadu, które szybko przestaja spełniać swe zadanie.

U mnie byl jeden walniety, ale po zasmarowaniu tego silikonem , przestal cieknac.

Szybko sie konczy napinacz lancuszka rozrzadu, ale jest i na to sposub jak mozna jego zycue wydluzyc.

Przednie amory sa pompowane, warto sprawdzic czy powietrze nie spierd... bo to wkurza ( popmpowac trzeba codziennie pompka, nie wolno uzywac kompresoru).

Nastepna sprawa to tulejki slizgowe w przednim zawieszeniu - sprawdza sie to w ten sposub: prowadzisz moto i hamujesz lekko przodem patrzac w tym momencie na amorki czy przypadkiem sie nie kosza (luz pomiedzy rura nosna a prowadzaca).

Generalnie na wolnych ten silnik wydaje takie dzwieki jakby mial sie zaraz rozsypac, co odciaga potencjalnuch nabywcow.

Jest to jednak zasluga pracy kosza sprzeglowego.

Warto przed zakupem rozbujac go do okolo 160 i sprawdzic czy nie wezykuje.

Jezeli moto jest dobrze wyregulowane nie ma bata pali na dotyk - nie ma krecenia.

No i to chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...