Skocz do zawartości

Jak zrobić wolny przelew w instalacji paliwowej VT


Wiktor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam do was pytanie: w VT mojej kobitki jest kranik podciśnieniowy ale bez pozycji PRI, jest tylko ON, OFF i RES. Chce zalać gaźniki po zimowym śnie i odpalić moto, ale nie chce katować akumulatora pompowaniem paliwa ( oczywiście, że bede odpalał z prostownika ). I tu włśnie moje pytaie - co mam zrobić by kranik zachował sie jak w pozycji PRI? Na razie mam plan by poprostu wziąć przewód igielitowy, podłączyc go w miejsce przewodu podcisnieniowego w kraniku, wziąć przewód do ust (bez podtekstów zboczki :lol: ) i wytwożyć rzeczone podciśnienie płucami tak by paliwo swobodnie sie przelało. Czy to dobry patent? a może ktoś z was ma lepszy sposób?

 

Pozdrawiam

Wiktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że lubisz benzynkę miam miam ja wolę piwo :)

Kup pompkę od Poloneza tego z silnikiem Citroena 1,9 disell (jest to gruszka gumowa z zaworkami) kapitalna sprawa ja to stosuje począwszy od silników do motorówek ,a skończywszy na odpalaniu samochodów i motocykli - daje całkiem niezłe ciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...