Wiktor Opublikowano 24 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2003 WitamMam do was pytanie: w VT mojej kobitki jest kranik podciśnieniowy ale bez pozycji PRI, jest tylko ON, OFF i RES. Chce zalać gaźniki po zimowym śnie i odpalić moto, ale nie chce katować akumulatora pompowaniem paliwa ( oczywiście, że bede odpalał z prostownika ). I tu włśnie moje pytaie - co mam zrobić by kranik zachował sie jak w pozycji PRI? Na razie mam plan by poprostu wziąć przewód igielitowy, podłączyc go w miejsce przewodu podcisnieniowego w kraniku, wziąć przewód do ust (bez podtekstów zboczki :lol: ) i wytwożyć rzeczone podciśnienie płucami tak by paliwo swobodnie sie przelało. Czy to dobry patent? a może ktoś z was ma lepszy sposób? PozdrawiamWiktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 25 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2003 Widzę że lubisz benzynkę miam miam ja wolę piwo :) Kup pompkę od Poloneza tego z silnikiem Citroena 1,9 disell (jest to gruszka gumowa z zaworkami) kapitalna sprawa ja to stosuje począwszy od silników do motorówek ,a skończywszy na odpalaniu samochodów i motocykli - daje całkiem niezłe ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.