kanguras Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Kontrolka ładowania sie nie świeci i po pewnym czasie wyczerpuje się akumlator ( gdy jedzie na swiatłach). Od czego zaczać? Czy to przeważnie jest wina wytartych szczotek ( patrzylem na te 2, ktore widac i stykaja, wału nie odkrecalem). Jak sie zabrać do problemu? A może regulator napiecia. Doradzcie cos jak macie wieksze doswiadczenie. Czytałem inne posty ale cos nie za bardzo mi rozjasnily problem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Kontrolka ładowania sie nie świeci i po pewnym czasie wyczerpuje się akumlator ( gdy jedzie na swiatłach). Od czego zaczać?kontrolka ladowania swieci na niepracujacym i gasnie na pracujacym?? najszybszy sposob sprawdzenia ladowania (bez zdejmowania dekla od silnika):1. z puszki bezpiecznikow wyczepiamy kabel wzbudzenia zielony z niebieskim paskiem, idacy do silnika na szczotke2. podlaczamy go bezposrednio pod + akumulatora w puszce3. przy odlaczaniu go z + powinien iskrzec4. odpalamy silnik i i powinno byc: im wiecej obr, tym wiecej V5. jezeli tak jest, trafiony jest regulator, lub cos zle podlaczone wokol niego6. kabla wzbudzenia nie trzymajmy podlaczonego za dlugo na postoju - wirnik sie grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Sprawdź też bezpieczniki i styki kabli przy puszce - lubią zaśniedzieć- objawy podobne jak przy braku ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Kontrolka sie nie świeci ani przy wlączonym ani wylączonym silniku. mlody vfr 2. podlaczamy go bezposrednio pod + akumulatora w puszce3. przy odlaczaniu go z + powinien iskrzec4. odpalamy silnik i i powinno byc: im wiecej obr, tym wiecej V rozumiem, ze tak najprosciej sprawdzicz czy problem jest do bezpiecznikow czy wyżej. Tak w ogole to puszke bezpieczników mam w takim stanie, ze najlepiej to by ja trzeba tez bylo wymienic. dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Kontrolka sie nie świeci ani przy wlączonym ani wylączonym silniku. no to jestesmy w domu :mrgreen: zakladam, ze zarowka w kontrolce jest dobra ;) zdejmij dekiel od silnika, przewod zielony z niebieskim paskiem dotknij do masy - musi sie wtedy zaswiecic kontrolka. jezeli tak jest, to oznacza, ze: 1. szczotki nie dotykaja pierscieni slizgowych wirnika2. wirnik jest trafiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 A u mnie kontrolka sie swieci caly czas ;) A wszystko sie porobilo po zabawach z neonikami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Kupilem szczotki ( 5 zeta dobra cena:) i jak juz bylem w sklepie to zakupilem tak na wszelki wypadek bezpieczniki. Zanim zabralem sie za wymiane szczotek tak dla jaj przelozylem nowe bezpieczniki. Efekt: kontrolka ladowania sie swieci a na wyzszych obrotach gasnie czyli chyba po problemie. Ale klopotow nie koniec. Znikla iskra. Zanim zabralem sie za robienie z ladowaniem wymienilem cewke na nowa (niedawno udalo mi sie poprzednia przegrzac). Wlozylem nowa swiece. Odpalam sprzeta i wszystko ok. Tylko zalozylem kanape chce sie przejechac a tu lipa - iskry nie ma. Poruszalem kabelkami czy sie jakis ie obluzowal, przyciolem i dokrecilem kabel od fajki i nic. Cholera ktos ma jakis pomysl? Czy moze to byc wina kabli przy alternatorze bo mam je tam cholernie ciasno upakowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanguras Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 chyba mialem zwarcie na kablu od luzu. zaizolowalem i iskra jest. trzeba dzis posmigac.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.