tomaszek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Tomaszek, powiedz kilka słów o tym swoim sprżecie, znaczy skad ściągałeś, jak ząłatwiłeś, ile kasy itp. Jeśli to nie tajemnica. Ściągam z Stanów 2003 midnight ma po wszystkim kosztować 29tyś nie uszkodzona i 5tyś przebiegu.Załatwiają ją chłopaki z Kamiennej Góry tak że nie obchodzi mnie nic tylko rejestracja, telefon do niego 601669490,tyle że trwa to 2m-ce od przetargu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 to sa motocykle z aukcji ubezpieczeniowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pewnie tak,ten ma w papierach jest czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobi Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 szyba ;) super sprawazabija robale na śmierć :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jak uważacie czy zmiana tylniego koła na szersze w Yamaha road star nie zmieni jego trakcji i wyglądu na jego niekorzyść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jak uważacie czy zmiana tylniego koła na szersze w Yamaha road star nie zmieni jego trakcji i wyglądu na jego niekorzyść?Opony szerszej bez przerabiania wahacza raczej do niego nie wstawisz, a co do trakcji, to się nie wypowiadam. Powiem Ci, że odkąd kupiłem XV, to nawet o tym nie myślałem. Nie widzę takiej potrzeby, a jak się komuś nie widzi (jadącemu za mną), to jego problem. Poza tym to ciężki sprzęt i moment obrot. daje oponie popalić, więc można się liczyć z wymianą opony nawet co 10tys. (bez obaw, zależy od gumy). Każda większa guma jest droższa, a po co bulić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 z szeroka gumą to na kwadratowo w zakrety będziesz wchodził , nic poza estetyką Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martab99 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Witam! Pozwalam sobie podłączyć sie do tematu jakos ze mam wreszcie szanse na zakup pierwszego motocykla. I tu pojawiaja sie oczywiscie wątpliwości :) Napewno chce cruisera. Z innych postów wyczytałem, ze nie warto pakowac sie w cos o pojemnosciach 700-800 ccm, szczegolnie chyba w moim przypadku ( 189 cm, ok 100 kg). W takim razie szukam czegos w przedzialem 1100-1500 ccm, najchętniej z Kardanem. Kwota jaka moge przeznaczyc na motor jest oczywiscie jak najmniejsza, jednak widze ze aby dostać coś rozsadnego musze zsie liczyc z wydatkiem min 20-25 tys PLN i w takim przedziale byłbym wdzieczny za ewentualne sugestie czy rady.Poki co moje "typy" to:-> Suzuki Intruder 1500-> Yamaha XVS 1100 DragStar-> Honda VTX 1300 Czy polecacie cos jeszcze co możnaby miec na uwadze i za czymn sie rozglądąć? Pozdrawiam, Marcin Edytowane 11 Września 2006 przez martab99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 vtx 1300 dobra rzecz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Poki co moje "typy" to:-> Suzuki Intruder 1500-> Yamaha XVS 1100 DragStar-> Honda VTX 1300 Czy polecacie cos jeszcze co możnaby miec na uwadze i za czymn sie rozglądąć? Pozdrawiam, Marcin zapomniałeś o royalu: yamaha royal star 1300 to piękny sprzęcik na trasie płynie silnika nie czuć bo cztery cylinderki wkręca sie na obroty jak masełko a za te pieniądze napewno znajdziesz sprzeta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 dzwiek to priorytet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Royal ma za to doskonały silnik , ma nie samowitego kopa (silnik od V-max ,tylko zdławiony) choć to nie V . Ale stylistycznie jest idealny Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martab99 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Royal ma za to doskonały silnik , ma nie samowitego kopa (silnik od V-max ,tylko zdławiony) choć to nie V . Ale stylistycznie jest idealny No faktycznie robi wrażenie, ale jak dla mnie jest nieco zbyt przysadzisty i taki przepraszam za wyrażenie: "emerycki". Wole bardziej zdecydowane kształty w stylu Intrudera czy VTX-a :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Wczoraj spotkałem kumpla, który bo bojach ze składaniem H-Dcji (długi czrny drag, prezentowany kiedyś w ŚM), sprzedał moto i kupił "okazyjnie" fabrycznego H-D, Road Kinga chyba - nie wiem, bo bez oznaczeń był. Zadowolony. Przyjrzałem się dokładnie - końcówki wydechów przebarwione, chromy z dekli na silniku schodzą, obudowa reflektora uszkodzona, przedni błotik tryśnięty sprayem i koło jakby podchodziło pod silnik trochę???? Poza tym kilka smaczków w postaci chromowych dodatków. Sprzęt za 38tys.! Za co? -pomyślałem. Jak się wypuściliśmy na prostej, to odszedłem jak po maśle. A ja nawet K&N nie mam, o Dyno-Jet nie wspomnę. Za co taka kasa? Ale cieszę się z kumplem, siedzi w tym od dzieciństwa, żona zadowolona (wygodne siedzenie), więc spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 za to ze ten motor ma dusze, ktora badz co badz jest mniej wydajna od duszy japonskich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.