GRZECHU Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 POMÓŻCIE!!! .Mam mały problem z moią MZ-150 .Poprostu motorek jest zrywny i przyśpiesza do pewnego czasu aż obroty pomału dochodzą do do najwyższych i zaczyna mi przerywać i musze zmienić bieg na wyższy bo nieda się jechać i tak na każdym biegu.Gażnik cały już rozbierałem i czyściłem pewnie z pieć razy i swiece też nowa zakupiłem.POMÓŻCIE bo niemam pojęcia co go boli i jak go wyleczyć. ;) [/code] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Witam. Moze kranik masz zaje...ny i nie podaje tyle wachy co trzeba ?? To sie dzieje tylko na biegach czy na biegu jałowym tez ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 A moze masz za niski poziom paliwa i przy maksymalnych obrotach po prostu go brakuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 za niski poziom paliwa w komorze plywakowej nie chce nic mowic ale musisz gaznik rozebrac 6 raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHU Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Sorki że dopiero odpisuje ale dopiero ma dosęp do neta.Przerywa tylko na biegach na luzie jest wszystko wporzadku poziom powinien być dobry a wie ktoś przynajmniej jaki powinien być chyba miezy sie milimetrach, bo był wyższy to się przelewało w gazniku przez otworek, kranik też czysciłem i jest jak trzeba.Z GÓRY DZIEKUJE ZA POMOC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Cześć. Ja miałem taki sam problem w Jawie TS350. Pod obciążeniem i na wyższych obrotach silnik dostawał za mało paliwa-przerywał. U mnie był przypchany kranik. Paliwo leciało, ale nie na tyle żeby zaspokoić pragnienie gażnika. Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Sorki że dopiero odpisuje ale dopiero ma dosęp do neta.Przerywa tylko na biegach na luzie jest wszystko wporzadku poziom powinien być dobry a wie ktoś przynajmniej jaki powinien być chyba miezy sie milimetrach, bo był wyższy to się przelewało w gazniku przez otworek, kranik też czysciłem i jest jak trzeba.Z GÓRY DZIEKUJE ZA POMOC. Ja tez na luzie nie mialem problemów ale na biegach sie dusił -> winny kranik Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHU Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Witam ponownie .Już go naprawiłem ;) .Zacząłem naprawe od cewki a okazało się że to kabel który z niej wychodzi i idzie do świecy.No i maszyna bryka.Dzięki wszystkim za pomoc. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.