svitak Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Witam. Mam taki problem. Jak odpale jawe (zimny silnik) chodzi w miare dobrze natomiast jak sie juz troche nagrzeje to na niskich obrotach zaczyna sie dusic. Motor jest na dotarciu i trudno nim jezdzic nie nie gazujac przy ruszaniu i nie krecac na obroty. Na wysokich obrotach wszystko super.Dodam ze załozyłem nowe swiece setki i po przejechaniudosłownie 20 km były na maksa okopcone(czarne) ale suche.Gaznik jest przeczyszczony i wyregulowany (zreszta zadna regulacja nic nie daje choc nie bawilem sie z iglica jeszcze) lewego powietrza raczej na nie dostaje. (nowe uszczelki i silikon) Za kazda pomoc b.dziekuje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 gaznik regulowales na goracym silniku i wlaczonych swiatlach mijania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 na nagrzanym, coprawda bez swiateł. Problem w tym ze krecenie srubka mieszanki paliwowej niewiele co daje, tzn. Czy np. wykrece 2 obroty czy jeden to jakies specjalnej roznicy nie widze. On w ogóle jakos z duzym opoznieniem reaguje na moje regulacje i niewiele co one zmian przynoszą.Kurde moze to naprawde za uboga mieszanka i podniose iglice. Edytuje posta: Własnie zobaczyłem ze tam w magneto pojawił sie olej, minimalnie ale jest i moze z tamtad bierze lewe powietrze przez zimera?Tylko dlaczego dopier po nagrzaniu sie silnika?? A moze to kondensatory jeszcze?Juz sam niewiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Przy nagrzanym silniku dlatego ze guma pod wplywem temperatury rozszerza sie i puszcza powietrze.Jezeli masz nowe simmeringi to może spreżynka spadla przy zakladaniu i nie przylega dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Tak tez myslałem ze guma pod wplywem temperatury sie rozszczelnia bardziej. Nowe zimeringi zakładam jutro.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 no zioom trenuj z ta jawa, załozyles juz te zimery? ale jakim cudem mozesz miec olej przy wyrniku? a nie dymy ci? tak na siwo? moze porostu pobiera olej z silnika :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Elo, odkreciłem magneto zdjąłem ten magnes, patrze a zimering OK. Zobaczyłem ze zaraz jak kolektor łaczy sie z cylindrem tam wylatuje troszke niespalonej mieszanki czy oleju i dostaje sie pod prawy dekiel. Zimering w takim razie odpada. Wydaje mi sie ze to zaplon. Ustawiłem wszystko według ksiazki i motor ni diabła nie pali (przerwa na przerywaczu 0,3 , 0,4 ) Potem ustawiłem jakis kosmos co był wczesniej czyli około 1mm nawet wiecej i motor zapalił ale te same objawy.Wymienie styki i kondensatory i zobacze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 IMHO to wina gaźnika, za bogata mieszanka. spróbuj obniżyć opziom paliwa luz niżej ustawić iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.