Daniel_007 Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Witam wszystkich ;) , czy moglibyście mi pomóc !!! Gdy w mojej Jawce dam wolne obroty chodzi dobrze, ale gdy tylko dam full obroty to zaczyna ją mulić i gaśnie ;) , wymieniłem kondensator i przerywacz ale to nic nie dało !!! Czyściłem gaźnik ale to i tak nic nie dało ;) !!! P.S. Jak mogę odblokować;), bądź zrobić tuning aby moja Jawa 50 nie była taka słaba i wolna, lub jak mogę powiększyć jej pojemność. Czy jest jakiś naprawdę dobry sposób ??? Błagam pomóżcie !!!:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Jest już tyle tematów o tuningu jawki......chyba ze 2 niżej..... :PA co do gaśnięcia to masz założony filtr powietrza i jest dobrze wyregulowany stosunek?? Może też być w 2 stronę że się zalewa jak odkręcisz...kombinowałeś z położeniem iglicy?? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spec Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ja tylko powiem że jak masz tak zamuloną to tuning nic ci tu nieda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 sproboj opuscic iglice , jak niepomoze to sciągnij gume od filtra i w tedy sproboj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 http://www.joserodolfo.foxnet.pl/arts.php?...zytaj_arty&t=16 - Bardzo dobrze opisane jak odblokować zdławioną jawke. Ja proponuje też sprawdzenie świecy zapłonowej. Wymień na nową i ustaw odpowiedni odstęp na elektrodach świecy. Możliwe tez, że będzie koniecznośc ustawienia odpowiedniego poziomu paliwa w gaźniku, to będzie trzeba robić za pomocą zaworu iglicowego i blaszki która zatapia pływak. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parabolic Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 SPRAWDZ SOBIE CZY MASZ DOBRZE USTAWIONY ZAWOREK OD PALIWA W GAŻNIKU JESLI NIE TO PODEGNIJ BLASZKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ustaw dobrze zaplon i ruszaj w droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 :lol: Dzięki wam chłopaki za pomoc !!! Będę musiał wszystkiego wybróbować ale dopiero w poniedziałek !!! Dzięki i pozdro dla WSZYSTKICH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 P.S. Chciałbym was jeszcze zapytać czy zmiana zębatki z przodu z 11 ząbków na 13 ząbków daje jakąś różnicę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Podajcie mi jakąś stronę ze schematem silnika Jawki 50 i elektrycznym bardzo bym was o to prosił !!! Z góry DZIĘKUJE !!! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 A jeszcze jedno ( bym zapomniał ) czy jest cylinder 60cm, 70cm lub 80cm do JAWY 50 jeśli tak to ile kosztuje i gdzie go można kupić ??? Dzięki niedługo się odezwę !!! POZDRO Siema, Daniel_007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Zmiana zębatki zdawczej z11 na z13 zmieni dużo. Może sie nawet okazać że Twoja jawka niebędzie miała siły jechać :lol: Do jawki są tylko pseudo zestawy 60cm3. Kosztuje teraz chyba 85zł. Możesz znaleść go na www.allegro.pl lub www.kemot.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 A schemat strona ze schematem SILNIKA ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Kiedy wy to w ogóle piszecie, jak ja siedzę to zawsze nikogo nie ma !!!P.S. Podajcie mi tą stronę ze schematem silnika Jawy 50 Mustang !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebok Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Wpisz w googlach co chcesz a napewno coś znajdziesz... np. http://pablo11x.webpark.pl/http://panadolini.4t.com/pksiozki.htm ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.