Lysy5g1 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 ja też tak raz kiedyś zrobiłem smile.gif' date='w Gilerze 125 2T...nic mi nie wybuchło, ale zębatka po 300km była okrągła - więc tak czy tak musiałem napęd wymienić smile.gif, no wiesz.. tylko, że autor pisze, że motor jest duży i ciężki.. a gilerka ile tam ma? 30KM i 130kg wagi? :biggrin:dlatego w dużym, mocnym i ciężkim moto radzę wymienić... w takim sprzęcie łańcuch musi znosić neico większe przeciążenia i szarpnięcia niż w pierdopędzie takim jak "gilera 125" :clap: WYMIEń! NIE WARTO RYZYKOWAć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Za młodu kombinowałem w romecie z łańcuchem. Nie zmieniałem łańcucha aż się urwał i uwaliło kawałek krateru. Nie pomogło i wymieniłem tylko pęknięte ogniwko i jeździłem dalej aż znowu się urwał i zablokował tylne koło podczas jazdy a wtedy już nie było tak wesoło. Jak regulacja naciągu łańcucha dojdzie do końca to wymiana całego zestawu i nie ma co ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 elo to wie ktos jak zakaldac ten lancuch??? znaczy jaki powinien miec on luz?? i w jakim polozeniu wahacza sprawdzac ten luz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.