Skocz do zawartości

Zbieram info o Virago 1000 lub 1100


freyoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Chciałbym kupić jakąś Virago w granicach 12 000 pln. Biorąc pod uwage drastyczne ograniczenia finansów nie mogę sobie pozwolić na nówkę sztukę , więc chciałbym się dowiedzieć , co może nękać te wspaniałą maszynę i na co ewentualnie powinienem uważać, zwracać uwagę i czego spodziewać się po tym cudeńku w pszyszłości . Z góry wielkie dzięki i pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zajebisty sprzęt, o wiele łądniejszy niż intruder 1400, no ale jak kto woli.

 

Ostatnio widziałem na allegro VIRAGo z 92 roku z sisibarem i bajerami za 12tys. NAPRAWDĘ piękna (były dwie druga znacznie gorsza)

 

Co je nęka, stary ROZRUSZNIK, ROZRUSZNIK i jeszcze raz ROZRUSZNIK.

 

Rezszta sprzętu jest bezbłędna,

 

Ale i na rozrusznik jest sposób

 

tu masz kompletne INFO, od razu jak kupisz VIRÓWKIE to zrób tak jak ten pan radzi i będzie OK

 

http://www3.sympatico.ca/g.boudreau/LarrysViragos.htm

 

 

Tyle ode mnie, nie jeździłem tym, i nic więcej nie wiem.

 

NARAZIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka...posiadam co prawda mniejszy model bo XV 750 ale podobieństwa konstrukcji są duże...więc może kilka info ci pomoże.

Humber napisał że rozrusznik kiszka no i ma racje u mnie choć sprawny technicznie jak fabryka przykazuje wydaje odgłos przy pracy jak by miał się rozpaść na części ;-) ale startuje spoko jak padnie to napewno zastosuje się do wskazówek ze stronki podanej przez Humbera...rozrusznik to cecha wspólna XV 750/1100...a ogólnie moto polecam bo silnik już w 750 jest miodzio elastyczny ,podwozie jak na czopa stabilne i ja osobiście nie odczówam efektu walenia się w wolno pokonywanych łukach typu rondo ,nawroty itp...po synchro gaźniorów i regulacjach und wymianach filtrów i oleju w jeździe mieszanej miasto/traska moja "Gertruda" spala mi około 4,5 litra na 100 kilosów...fakt rączkę mam delikatną i prędkości nie przekraczają 100 km/h a obroty to max do 4000 obr./min...materiały eksploatacyjne (ceny) mieszczą się w japońskiej normie ale ja i tak zaopatruje się w Larssonie bo dobre kilka groszy taniej a jakośc wcale nie jest gorsza...moja XV 750 jest z roku 93 i za 12 tysi jest raczej trudno kupić model 1100 z tego rocznika ale z XV 750 można już wybierać w ofertach...gorąco Ci polecam Wirówki jako proste w obsłudze maszyny i niezawodne (wyjątek rozrusznik)...pozdro.

 

 

 

Fabio und Wirówa 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Temat nie śmiga od 11 lat !!! SUPER! że mogę coś napisać przy tak starym ale wciąż aktualnym temacie. W razie jak by co to mogę z chęcią rzucić parę słów o Virago! To super moto! Pozdro dla wszystkich co dosiadają tę piękną linię !!!!!!!!!!!!

 

P.S. Ale obciach , problem z matmą, temat nie śmiga dopiero od 9 lat. Sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sam mam Virago 750 i po 4 latach zmieniłem kierownicę na TOURING LOW firmy Lucas.

Moto o wiele lepiej wyczuwalne, pozycja jazdy znakomita, znikł też problem zawracania na wąskiej ulicy i przy tej kierownicy podparcie nogą już nie jest potrzebne.

Edytowane przez amfm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...