Pipcyk Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Słuchajcie, uboga mieszanka i spalanie stukowe na wzajem wykluczają sie.Poza tym , czy ubogiej mieszance świece były by koloru białego ( izolator i elektrody)A podane było że miały kolor brązowy. Czyli moim zdaniem skład był OK.Według mnie to było nieodpowiednie paliwo i właśnie doprowadzenie do spalania stukowego.Od niego mogła powstać dziura w tłoku, a także uszkodzenia wału korbowego.Po pojawieniu się dziury w tłoku , uległ on szybkiemu dalszemu przegrzaniu, a także główka korbowodu który była omywana gorącymi gazami spalinowymi.Taka jest moja diagnoza na podstawie informacji zawartych powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 No to mamy pierwszy przypadek związany z tłumikiem i zbyt ubogą mieszanką. Należy pamiętać że paliwo również ma chłodzić silnik. Odparowująca wewnątrz cylindra mieszanka schładza się.zalozmy, ze tak - czemu tylko na jednym tloku taka masakra?? czemu komory spalania i swiece brazowe?? chyba, ze faktycznie kawy to lipy w "tjuninku" :mrgreen: Spotkałem już silniki w których po zgubieniu gumy zabezpieczającej rurkę podciśnienia wypalało dziurę w tłoku a w innym drastycznie poupalało zawory wydechowe. mi natomiast wowczas zniknely srednie obroty i strzelalem ogniem przy kazdym odjeciu gazu :mrgreen: zrobilem tak 30km, bo bylem w trasie i za chiny nie wiedzialem co jest. w domu, po zdjeciu owiewek znalazlem przyczyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.