andy_k Opublikowano 16 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2003 Właśnie przygotowałem kolejne serie modułów do wszystkich typów MZ-ek.Ceny jednego z szybkich tranzystorów spadły i po raz kolejny moglem poprawić osiągi moich modułów.Zapraszam na http://www.republika.pl/digitech2 do działu "MZ".NAPRAWIAM MODUŁY NIEMIECKIE. Możliwość przesłania pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 17 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2003 Właśnie przygotowałem kolejne serie modułów do wszystkich typów MZ-ek.Ceny jednego z szybkich tranzystorów spadły i po raz kolejny moglem poprawić osiągi moich modułów.Zapraszam na http://www.republika.pl/digitech2 do działu "MZ".NAPRAWIAM MODUŁY NIEMIECKIE. Możliwość przesłania pocztą. Czekam z utęsknieniem na moduły bezstykowe, najlepiej z mapą zapłonów. Gdybym jeszcze mógł zażyczyć sobie lekką zmianę charakterystyki silnika - byłoby bosko! (ach ten chip-tuning :lol:) Dla mnie ETZ 250 ma za słaby dół i środek, a za mocna i ostrą górę. W motocyklu używanym do turystyki taka charakterystyka jest o kant tyłka potłuc. Będę śledził temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_k Opublikowano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2003 Wersje bezstykowe już są ale tylko na indywidualne zamówienia (na seryjne trzeba poczekać).Indywidualne dostrojenie robię ale tylko u mnie w Sosnowcu lub Będzinie. Z Olkusza masz niedaleko więc odległość nie będzie chyba problemem. Do końca roku mam komplet zamówień więc najwcześniej w styczniu po wcześniejszym umówieniu terminu.Słaby dół w tym silniku powoduje przerywacz który przy wolnym rozwieraniu się styków traci dużą część energii cewki i w efekcie powstaje dużo wypadających zapłonów. Zastosowanie modułu stykowego daje największą poprawę właśnie w tym dolnym zakresie obrotów a oprócz tego większą moc czyli mniejsze zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 15 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 No wreszcie zamontowałem ten zapłon z digitechu(moduł stykowy)wyregulowałem gażnik ale jak troche przejechałem zaczeło chwilami(potem jedzie dobrze i znowu to samo) przerywać,szarpać,strzelać w tłumik itp.w weekend zmienie świece i zobacze czy wszystkie kabelki mocno przykręciłem ale póki dobrze chodzi to:-stabilniejsze wolne obroty-wydaje mi się że silnik jest bardziej elastyczny-jak sprawdzałem iskre to jest ona mimo większego odstępu na świecy o wiele mocniejsza(dzień prędzej sprawdzałem jak jeszcze nie miałem zainstalowanego tego zapłonu to była taka sobie a po zamontowaniu gruba,aż "strzelająca")W czwartek się troche pobawie,spróbuje wyeliminować to szarpanie i trzeba będzie nakręcić troche kilometrów na koła bo narazie może z 10km dopiero będzie w tym sezonie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 23 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2004 Znalazłem przyczyne szarpania(dzięki telefonowi do kolesia który je produkuje)-nie odłączyłem kondensatora,teraz wszystko jest ok :) Niestety zanim do tego doszedłem myślałem że może któryś kabel przy cewce jest poluzowany,troszke dokręciłem i.........ukręciłem :x :) całą śrubke aż wyciekł olej z cewki.Zakup nowej troche mi podwyżył cenę całej inwestycji :x Ale przynajmniej zawsze mam nową cewke a nie jakąś nie wiadomo ilu letnią 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.