piotr123 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Kolega upiera się że podciśnienie(np;w czasie synchronizacji)nie ulega zmianie w czasie otwierania przepustnicy(czytaj przygazówek).Mamy spór.Ja mówie ze podcisnienie się zwieksza.Niech jakas mądra głowa się wypowie na ten temat i osądzi kto ma tu racje.I bedzie wiadomo :banghead: PIOTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Oczywiście że się zmienia przy przegazówce :-) - ma na to wpływ otwarcie przepustnicy obrotowej, uchylenie przepustnicy podciśnieniowej, obroty silnika. Wszytko to powoduje skoki podciśnienia w dolocie. Kolega wisi Ci piwo, bo nie ma racji. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 8 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Pawle-skąd wiesz że założylismy sie o piwo??haha.Wiedziałem że znasz się na mechanice ale ze jestes jasnowidzem to nie ;) Dzieki-pokaze mu ten post i strzele sobie przy wolnej niedzieli browca.I tak dzis nie bede jeździł bo pogoda fatalna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.