Skocz do zawartości

licznik w mz 251 przestal wskazywac predkosc


kanguras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Linka sama w sobie raczej nie poszla. Ja obstawiam ze skonczyly sie zeby na trybie zebatym na koncu linki - tam gdzie linka wchodzi przy tylnym kole...

Ja tak mialem z obrotomierzem :banghead:. Jesli konstrukcja jest ta sama jak przy lince obrotomierza, to wystarczy wymienic ten trybik zebaty i gra gitara.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wITAM!!!

 

Proponuje sprawdzić pierścień napedzajacy wałek predkosciomierza znajdujacy sie na zebatce z pewnoscia kwalifikuje sie do wymiany a skoro on to i cały wałek,sprawdz tez również stan tulejki plastikowej w której ten wałek chodzi.Pamietaj ze niekiedy lepiej jest wymienic wszystko a nizeli bawic sie tak było np.w moim przypadku wymieniłem wszystko i nie mam zadnych problemów!!!

 

Pozdrawiam!!! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wszyscy zgadli : zjechane byly zebatki (ta od linki i ta druga przy zebatce tylnej; ciekawi mnie tylko kiedy sie tak zjechaly- bo licznik przestal wskazywac predkosc po tym jak mialem awaryjne hamowanie przy 100 na budziku i jak mi blokowalo tyl to musialem puscic hampla i mozliwe, ze wtedy cos walnelo a pozniejsze niedzialanie spowodowalo szybkie podniszczenie zebatek - przejechalem jeszcze okolo 40 km bez rozkrecania tylu ). Na szczescie mam mnostwo zapasowych czesci i znalazlem odpowidnie uzywki ( w niezlym stanie co mnie zdziwilo). Teraz musze tylko wybic ta stara slimacznice z tylnej zebatki (bo jest w dobrym stanie) i wtloczyc tam ta zapasowa do ktorej mam dobra zebatke ( ta od linki). I po problemie. Z niecierpliwoscia czekam na nastepna usterke...:) pzdr --->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z niecierpliwoscia czekam na nastepna usterke...:)

Oj to jakiś dziwny jesteś' date=' ja bym wolał nie czekać na usterkę tylko jeździć bezawaryjnie ;)[/quote']

 

W sumie to nie mam duzego doswiadczenia z naprawianie swojej eci ( dobrze, ze jest forum i mozna poczytac co i jak) ale jak cos sie zepsuje a naprawa nie kosztuje duzo to radocha z naprawienia tez jest taka jak z jazdy. Na razie mialem standarty: elektryka, migacz-przerywacz, amorki przednie, zaplon, cieknaca pompka, latanie gumy, teraz ten slimak. Zastanawiam sie wlasnie jak sprawdzic czy wydech nie jest przytkany. Ktos wie jak? Po odkreceniu nic nie widac:) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...