Skubi Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 To samo zamieściłem już w dziale Motocross ale tutaj chyba bardziej się nadaje.Więc tak, moto http://www.free.of.pl/k/krym/000_0401.jpg nie jeździ :? Nawet na ułamek sekundy nie zająknęło ;)Iskra jest, świeca Bosch AC9cośtam, zapłon ustawiony na 1,5 mm, był wsadzony jakiś ruski filtr powietrza http://www.free.of.pl/k/krym/filtr.jpg , więc dziś próbowałem bez filtra odpalić, dyfuzor nieszczelnie zamontowany do cylindra bo nie mam tej części która go mocuje z cylindrem, zamiast uszczelki jest silikon wysokotemperaturowy pod głowicą..... hmmm to tyle na razie ze szczegółów. Ktoś ma jakiś pomysł czemu CZ nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Jak moto wogole nie odpala to moze to bycwina 2 rzeczy: albo paliwo albo prad. Mowisz ze iskara jest wiec pozostaje paliwo, ale zeby wogole nie odpalal :/. Sproboj wlac troche paliwa do cylindra i zobacz czy odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 kolega dobrzre napisal, jak ma prad i zalejesz pod garnek to jezeli ma jakies sprezanie to nie ma h... , musi zapalic. A odpalasz na pych czy kopiesz ? a jak bedziesz dlugo kopal i wykrecisz swiece to zalana czy sucha ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Raz kopię, raz z nią pobiegam- na zmianę. Ale nawet nie zająknie.Po tych zabiegach na świecy jest mokra kropka na tej "zagiętej części" ale wewnątrz (elektroda i tam w głębi) świeca jest sucha. Skoczę do garazu dzisiaj za jakiś czas i zapodam bezpośrednio do cylindra przez strzykawkę czy jakoś tak. Ale to wykręcić świecę, wstrzyknąć, wkręcić świecę i próbować kopać? Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 tak wlasnie musisz zrobic , ale ja juz obstawiam cos z paliwem bo jak ja ze swoja biegam( nie mam kopniaka) i cos jej nie pasuje to po 50 metrach swieca jest zalana. jak odpali po zalaniu poid garnek i zaraz zgasnie to juz wiesz ze nie zasysa paliwa->podstawowy serwis gaznika ze szczegolnym zwroceniem uwagi na poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Szkurna, właśnie miałem iść do CZ, ale zaczął padać deszcz. Hmmm, to może zanim przestanie padać, poteoretyzujmy trochę. Gaźnik już rozbierałem i przeczyściłem, ale jeśli chodzi o poziom paliwa, to nie mam pojęcia jak sprawdzić czy dobrze ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 ja tez nie wiem , sczegolnie ze w serwisowce nie ma nic na ten temat ( tz zadnych odlegloscci) a po czesku to ja nie bardzo wiec poza liczbami to cienko. zycie mowi ze blaszka sterujace zaworkiem iglicowym powinna byc zawsze delikatnie zagieta ku gorze ( do kulki zaworka), i jezeli twoj filtr to nie totalny syf to go zaloz, lepiej taki niz zaden, ja mam od jawy ts350 bo szczerze mowiac to orginalnego na oczy nie widzialem. ps. sruba skladu mieszanki wykrecona srednio 1,5-2 obr , i tak zaloze sie ze nie bedzie roznicy ;)i jescze pytanie, moge sie myslic ale pisales chyba ze nie masz dzwigni do przelewania gaznika?? jezeli to prawda to nie odpali ci!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 pisales chyba ze nie masz dzwigni do przelewania gaznika?? jezeli to prawda to nie odpali ci!! A czemu nie odpali? Bo sposób na przelanie gaźnika znalazłem.To mój gaźnik http://www.free.of.pl/k/krym/gaznik.jpgZ prawej strony jest wężyk od paliwa, na środku był wężyk wsadzony na tę wystającą złotą część (rurkę) ale tam chyba powinna być pompka?!!?!?!? Nie ma tam pompki, jest puste w środku. A z lewej strony gaźnika jest też jakiś otwór ale coś tam powinno być? Poza tym byłem w garażu, nalałem benzyny do cylindra i ni cholery!!!!! ;) Nie odpaliło :cry: :cry: Aha i pytanie tak poza tematem trochę, jaką najmniejszą grubość mają mieć okładziny tarcz sprzęgła żeby wiedzieć czy się nadają do wymiany bo dzisiaj tam sobie zajrzę z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Nie zgubiłeś śruby od skrzyni korbowej (od spodu)? Kiedyś zgubiłem w trakcie jazdy i odjarać nie szło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 masz jakis troche dziwny gaznik , tam gdzie u ciebie idzie przewod przezroczysty zagiety do dolu to tam jest pompka do przelewania gaznika. 1 otwor po lewej to i u mnie nic tam nie ma , ale co to jest za sruba tam po prawej stronie wezyka paliwowego ???, bo u mnie nic tam nie ma , a sruba skladu mieszanki i wolnych obr sa po drugiej stronie gaznika.dla mnie dziwna sprawa, jak jest prad i paliwo i nie pali wiec wracamy do poczatku :- czy na pewno zaplon jest dobrze ustawiony ??( takie czepianie sie ale nic mi nie przychodzi do glowy)- czy iskra jest , bez przebicia itd-czy jest kompresja ? czy nie spierdziela ci przypadkiem gdzies sprezanieserwisowka podaje nominalnie 3,4 (3,0 min) grubosci tarcz dla 516 i odpowiednio 3,5 (3,2) dla 511. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Nie zgubiłeś śruby od skrzyni korbowej (od spodu)? Patrzyłem ale nic tam nie brakuje wiec raczej to nie to... chyba ze to jakos sprytnie ukryta sruba 8) ale co to jest za sruba tam po prawej stronie wezyka paliwowego ??? Bez obaw proszę ;) to tylko śruba od takiego zaciskowego metalowego paska... jakis taki patencik ktos sobie wymyslil :P Zapłon dobrze dobrze, już dziesiątki razy się ustawiało zapłony w przeróżnych Jawach :mrgreen: Iskra jest i raczej bez przebica ale ja bym sobie chętnie wymienił świecę na odpowiednią. Jaka powinna być?Sprężanie - no nie wiem, lekko mi się kopie, ale może to pozostałość po dwóch sezonach spędzonych na Jawie 350, tam trochę ciężej bo dwa gary i może nogę mam wyrobioną ale tutaj raczej nie syczy nigdzie choć uszczelek ten ktoś kto to wcześniej składał nie uznawał. Wszędzie nawalony silikon i zero uszczelek. Na pewno brak uszczelek pod garem i głowicą ujemnie wpływa na kompresję i będę się starał jak najszybciej zamówić te uszczelki. Właściwie to chciałem kilka rzeczy za jednym razem zamówić więc tak pytam o te tarcze żeby wiedzieć czy nowych mi nie trza, mówisz że jak cieńsze niż 3,0 mm to do wymiany?A jest jakaś uszczelka między dyfuzorem a cylindrem? Bo też nic tam nie mam.Dzięki za pomoc, pozdrawiam serdecznie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 3,0 minimalnie - tk mowi sewisowka, byc moze da sie jezdzic ponizej - nie wiemu mnie nie ma uszczelki na dyfuzorze, on jest dosc dobrze dopasowany do okna wydechowego + silikon czerwony i daje rady , i z tego co widze to nie ma tam uszczelki orginalnie ,bo w katalogu czesci nic nie ma - jest tylko na laczeniu dyfuzora i tlumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 W moim przypadku najczęstrze awarie dotyczyły ukręcenia klina od koła zamachowego. Sprawdź czy napewno w dobrym miejscu jest zapłon.Śruba o której mówiłem jest od spodu wkręcona w kartery, oprócz tej masz od spodu jeszcze jedną która ustala tzw choinkę (wałek od biegów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Pytałes o świecę. Jak zamawiasz juz części może z JAWA IMPOL to tam są oryginalne świece PAL X17 za 9zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Czasami jest tak ze iskra jest na zewnatrz a nie ma jej po wkreceniu swiecy. Wetknij moze palec w otwór swiecy i zobacz czy masz jakakolwiek kompresje bo to chyba jedyna jak na razie mozliwa usterka. Pozatym silikonem nie uszczelnia sie cylindra i głowicy, bo wczesniej czy poźniej go wydmucha Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.