malegro Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 WŁAŚNIE KUPIŁEM SUZUKI RG 80, WSZYSTKO ŁADNIE TYLKO PODOBNO JEST ONA ZABLOKOWANA, NA 6 BIEGU WKRĘCA sie do 8-9 tys. obr., i jedzie wtedy 85-90km/h, co należy zrobić aby szybciej szła??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 oj widze ze nikt nie chce koledze pomoc, nie ladnie... czyzby nikt RG nie mial?? Ja ci radze jednak bebechy z dyfuzora wywalic, a na tyl przelotowke, w NSRce 80 daje duuuuzo!!! Iwec u ciebie powinno byc podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Wszyscy mówią żeby grzebać w silniku. Głów..o prawda. Mam taki sam problem z Hondą MBX 80. Masz blokadę na module zapłonowym. Dochodzi ci do 8 tys i iskra gaśnie by wiecej nie jechac. Teraz jest pytanie czy założysz nowy odblokowany moduł czy odblokujesz go elektronicznie. Napisz coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Zgodzę się z opinią Necko, też uważam że jeżeli rozetnę dyfuzor i wyciągnę "flaki" to powinien się wyżej wkręcać. Jeżeli chodzi o moduł zapłonowy to jeszcze nie patrzyłem co tam takiego jest. Rg wkręca sie do 8tys. ale czasami (z wiatrem) jest nawet 9tys.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Mówie ci masz zablokowany moduł zapłonowy. Ja szukam teraz jakiegoś elektromechanika żeby mi to odblokował elektronicznie bo na nowy moduł o wartości około 600zł mnie nie stać. Tylko żeby odblokować moduł elektronicznie są problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 no właśnie w sprawie modułu to nie jest tak łatwo, większość eletromechaników boi się w ogóle do tego podchodzić, a inni mówią że może zrobią ale jak zepsują to nie ich wina:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Ot co! ;) I teraz sam nie wiem co mam robić. Będe dzwonił do eletromechaników samochodowych moze mi dadzą namiar na kogaś. Malegro życzy udanego poszukiwania eletromechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 malegro: ja w za jakis tydzien zawioze do elektronika moja DT zeby CDI odblokowal, jak zrobi to tez podjedziesz, a jak zepsuje to juz sam nie wiem. Ale koles jest konkretny i niedaleko! Przetestuje i powiem ci. A puki co moze kris02 tez kogos poleci. PS widze ze w temacie udziela sie sama wielkopolska :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 PS widze ze w temacie udziela sie sama wielkopolska Udziela się wielkopolska bo wielkopolska ma tylko zablokowane motory. Trzeba to zmienić jak najszybciej!!! :banghead: A no jak będe miał kogoś na polecenie to dam znać. A wam jak odblokują to piszcie gdzie odblokowaliście i za ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 stary bo do fachowca się nie idzie prościc o robote tylko mówić o zleceniu !! opowiada sięproblem i koniec :banghead: co do flaków w dyfuzorze to totalna bzdura od kiedy w 2T coś w ogule jest w dyfuzorze :| przelotówka w 2T też nic nie daje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malegro Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 ja miałem swego czasu dt 80 i mtx 80 i tam włanie wyciągnąłem siatki z dyfuzora i od razu wkrecał sie na wyższe obroty:)obecnie jestem w trakcie rozcinania tłumika:) dyfuzor jest pokryty siatką ale bez waty, a sam tłumik ma tylko małą rurkę przez ktorą ma się wydobywać dym, co robić? rozwiercać?????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 ja tez nie spotkalem sie aby dyfuzory w 2T byly czyms wypelniane.Moze wam sie pomylilo z tlumikiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Mówie wam moduł zapłonowy jest zablokowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 co do flaków w dyfuzorze to totalna bzdura od kiedy w 2T coś w ogule jest w dyfuzorze przelotówka w 2T też nic nie daje :/Jak to bzdura?? Wlasnie w prawie kazde male, japonskie 2T, oprocz wyczynowek ma zablokowany dyfuzor (enduro to juz chyba wszystkie, patrz np DT,TS itp.), a przelotowka+ pusty dyfuzor daje naprawde duzo! Wiem to zarowno z wlasnego doswiadczenia (DT80) jak i z opinii innych ludzi z forum. Przy czym blokada to zazwyczaj siatka lub siatka i jakas swezka, kryza itp. Ja tak mialem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ja zołożyłem tłumik do RG od kawasaki zx6r + dyfuzor od jakiegoś dużego crossa efekt super tak od 6 tyś to czyjesz że jedziesz :flesje: :flesje: Mi RG przy 9 tyś leci 110km/hA a czy wogule w rg jest moduł zapłonu bo ja go u sibie nie widze nigdzie mi sie wkręca na obroty do końca Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.