Jasse James Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Mam problem.Odrazu mówie że wbrew temu co myślicie mój ogar 205 ma 3 biegi.Mam problem. 1 bieg cięko wchodzi,2bieg prawie nigdy,3 wchodzi i czasami spada z biegu.Sprzęgło regulowałem ale to nic nie dało.Jaka jest tego przyczyna.JAK TO NAPRAWIĆ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Zjechane tryby w skrzyni biegow. Mialem podobny problem, pare dni temu rozkrecilem taka sama skrzynie i tak jak mowie. Tryby do szlifowania albo do wymany:/ zalezy od stopnia zurzyca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 a od czego masz silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wros Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 dokładnie.. masz czeski silnik czy polskiej produkcji? pewnie czeski jak 3 biegi masz... muszisz rozkręcić szkrzynie i tak jak napisał lechu to mogą być tryby... spróbuj.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Mam silnik polski i 3 biegi.Nawet ja niewierzyłem przed kupnem że on ma 3 biegi ale ma 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Hmmm no to masz problem ;)Polskie silniki 3 biegowe z natury mają wadliwą skrzynie biegów która często ulega zniszczeniu (przez siły chaosu ;p). Potanie tylko czy nasz forumowy Jasse James da sobie radę z rozłozeniem całego silnika i wymiana tych elementów? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Spróbuje wymienić te części.Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Moze nie bedziesz musial kupowac nowego trybu, ale musisz ocenic stopien jego zurzycia i sproboj pilniczkiem go przyszlifowac lekko. Wiem ze kupienie nowego trybu jest bardzo trudne ( ja swoj tez pilniczkiem naprawilem i dziala 8) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Może mi ktoś pokazać jak wygląda ten tryb ,bo zabardzo się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Proponuje zebys nie rozbieral sam tego silnika bo go juz nie zlozysz. Jezeli piszesz ze nie za bardzo sie znasz powierz to robote komus kompetentnemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Proponuje zebys nie rozbieral sam tego silnika bo go juz nie zlozysz. Jezeli piszesz ze nie za bardzo sie znasz powierz to robote komus kompetentnemuPrzeciez wiadomo ze jak nie rozbierze to sie nie nauczy. Rozbieraj wszystko powoli, bez uzycia sily, nie podwazaj karterow srubokretem i rozpolow silnik gdy bedzie lezal na tej polowie na ktorej jest sprzeglo (unikniesz rozsypania trybow). Jak bedziesz mial problem z czyms to rob zdjecie i pisz na FM, bo napewno kazdy chetnie pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Dzięki za porady.Rozbiore silnik.Przynajmniej naucze się czegoś.JAK WYGLĄDAJĄ TE TRYBY? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Staraj sie zapamietac co jak bylo zamocowane, albo zapisuj to na kartce, bo sie mozesz pogubic. W razie klopotow pisz, to Ci pomozemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Pamiętaj też , że jak będziesz wymieniał tryby w silniku to trzeba wymieniać je parami. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 hehskrzynia wbrew pozorom nie jest tragicznamam w motorynce taki silnik, wazna bardzo jest regulacja, i nie mozna jak w 2 biegowym wbijac biegow na sile.jesli biegi nie chca ladnie wchodzic polecam przjerzec automat biegow, moj po poskladaniu silnika chodzil jakby chcial a nie mogl, biegi zadko wchodzily, wyskakiwaly etc, okazalo sie ze skonczyla sie jedna sprezynka, przelozylem z drugiego i dziala ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.