kowalskimarcin Opublikowano 19 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2003 Znacie sie na tuningu Rometa Ogara 205 jeżeli tak to piszcie :) , słyszałem że romecik posiada jakąś blokade :D na gaźniku jak to sprawdzić i że gdy stosuje sie zwykły mixol to szybciej zużywa sie silnik to prawda ? I co zyskam zmieniając tłok, cylinder oraz zębatki i łańcuchi co proponowali mi byście wymienić w nim aby były lepsze osiągi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 19 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2003 Nigdy nie słyszałem, żeby ogar miał jakąś blokadę. Chyba zwyczajnie... nie ma co blokować (ale romety to i tak świetne sprzęty, kto jeździł ten wie :)).Na tuningu ogara się nie znam, ale nie sądzę aby można było jeszcze dużo wycisnąć z silnika dezamet 23. Mimo wszystko jeżeli zamierzasz się w to bawić to życze powodzenia. No i koniecznie opisz jakie efekty udało Ci się uzyskać :DPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 20 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2003 Wydaje ni się że mówimy o Ogarze z czeskim silnikiem pochodzącym od JawkiJeżeli tak to:Ogar oryginalnie po wyjściu z fabryki posiadał dławiony silnik.Wymiana tłoka i cylindra nic nie da jeżeli są one w dobrym stanie.Blokady są w dwóch miejscach:Króciec gaźnika. Kolanko wydechowe.Króciec można łatwo rozpoznać. Wystarczy odkręcić gaźnik. Jeżeli powierzchnia dyfuzora gaźnika odpowiada powierzchni wlotu do króćca to albo jest to króciec od jawki albo już ktoś odblokował można to poznać po śladach obróbki pilnikiem lub innym narzędziem. Oryginalnie jest tam bardzo mały otwór. Króciec z jawki ma okno o kształcie czworokąta. Kolanko można rozpoznać po tym że wchodzi bardzo głęboko do tłumika gdzieś do 1/3 długości. Żeby układ wydechowy funkcjonował poprawnie kolanko musi kończyć się na początku dyfuzora w tłumiku czyli tam gdzie zaczyna się stożek tłumika.Teraz w handlu dostępne sa obie wersje. Widziałem i długie kolanka i krótkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 A jeżeli chodzi o Ogara 205 to on nie ma żadnych blokad założonych. Można go natomiast ztuningować przez rozwiercenie silnika, gaźnika oraz rury wydechowej (tłumika). Ja mam tak przerobiony i jedzie max. 63. A powera też ma ładnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalskimarcin Opublikowano 23 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 a jak go sie rozwierca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Kowalski tylko pamietaj ze jak rozwiercisz silnik to dlugo on Ci nie pochodzi.Predzej czy pusniej Padnie z wysiłku i bedziesz miał sprzeta zeby go postawic w garazu ,albo wymienic silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalskimarcin Opublikowano 23 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 dzięki za porade:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 czytałeś jak ja tunigowałem swój motor? jezeli nie to tam zajzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.