Skocz do zawartości

Wydechy Virago


jasiuniemowa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemacie, mam takie pytanko odnośnie wydechów do Virago 535. Jaki jest koszt przerobienia fabrycznych wydechów na puste i zajebiście głosne ?? :buttrock: No i jakie są niedogodności związane z posiadaniem pustego wydechu?? Rzyganie olejem chyba ne wchodzi w gre??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w forumowym archiwum topicu "A oleju ubywa" czy innych o pustym wydechu. Niedogodnośc są takie, że możesz przyśpieszyć remont silnika, że niebędziesz mógł zrobić przeglądu, że widząć gliniarzy na poboczu będizesz się zawsze stresował. No i ocyzwiście wieksze zmeczenie z powodu hałasu (ale to już kwestia przyzwyczajenia ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello.powiem ci tak.kupiłem virago na jesieni.ma dość głośny wydech.na początku to mnie rajcowało.jak min 750.kumpel ma szadoła 750 i oryginalne wydechy.tylko cichy bulgot-reszta jak skuter50.mój to co innego myślałem,ale teraz zastanawiam się nad powrotem do oryginału.mój poprzednik po prosty ponawiercał po kilka otworów w obydwu końcowych tłumikach-w środku wiertłem około 8-10 mm.potem do tych oryginalnych małych rurem średnicy palca w środku dospawano nakrętki i całość jest przykryta elipsowatymi blaszkami z nierdzewki.właśnie obawiam się policji-tak ze mnie cykor.fajnie jest jak się dołoży bo ryk jest niemiłosierny.piękny bas.zawsze można to zaspawać spowrotem.pewnie sąsiedzi trochę narzekają,ale jak przyjedzie 1300 z pustymi wydechami to zrozumieją,że mój to bzycżcy komarek.pozdrwiam.acha w trasie po 20km już przestaję je słyszeć... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej chyba byłoby zdemontować oryginalny układ w całości, razem z zasadniczą puszką tłumiącą umieszczoną przed tylnym kołem, pod ramą. jak dobrze sprzedasz, to jeszcze wyjdziesz na plus :lol: te puszki lubią rdzewieć, więc jeśli masz w dobrym stanie, to znajdziesz kupca

potem oczywiście znaleźć warsztat zajmujący się wydechami samochodowymi i wytłumaczyć im, jak mają zrobić drag-pipy od łączenia z puszką (ale bez puszki) do końca układu. można nawet takie http://tinyurl.com/b9p6t ;)

albo podobne do tego: http://tinyurl.com/bam9s

moim zdaniem prucie oryginalnych, szczególnie takimi prymitywnymi metodami jak wiertarka, nie zdaje egzaminu - tylko niszczy wydechy. poza tym zdjęcie oryginału ma tą zaletę, że raz do roku można go założyć do przeglądu. albo jak ci się przestanie podobać efekt "poprawek" - wrócić do niego

 

aha, po przeróbkach wydechu nie zapomnij wpaść do mechanika na regulacje... wypalone zawory sporo kosztują, jak mi się zdaje :mrgreen:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tu kolejne pytanie.czy w moje nawiercone tłumiki można już nazwać z powodu większej ilości decybeli "wolnymi wydechami" i w związku z tym czy należy dokonywać-jak gdzieś przeczytałem regulacji gaźnika?martwi mnie to zagadnienie,bo chciałbym moim nowym nabytkiem jeszcze trochę pojeździć.na razie jestem w trakcie robienia prawka.i nielegalnie zrobiłem ponad 1000km.proszę o rzetelną poradę.napewno jest ktoś kto to przerabiał./puszka pod zbiornikiem nietknięta-wszystko oryginał-tylko te dziury jak w szwajcarski serze.../pozdrawiam. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...