jasiuniemowa Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Siemacie, mam takie pytanko odnośnie wydechów do Virago 535. Jaki jest koszt przerobienia fabrycznych wydechów na puste i zajebiście głosne ?? :buttrock: No i jakie są niedogodności związane z posiadaniem pustego wydechu?? Rzyganie olejem chyba ne wchodzi w gre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Nikt nic nie wie?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Poszukaj w forumowym archiwum topicu "A oleju ubywa" czy innych o pustym wydechu. Niedogodnośc są takie, że możesz przyśpieszyć remont silnika, że niebędziesz mógł zrobić przeglądu, że widząć gliniarzy na poboczu będizesz się zawsze stresował. No i ocyzwiście wieksze zmeczenie z powodu hałasu (ale to już kwestia przyzwyczajenia ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Mam takie wydechy puste możliwośc wkładu tłumiącego orginalne do 750 lub 1100 jak jesteś zainteresowany daj znać to wyśle ci zdięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric535 Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 hello.powiem ci tak.kupiłem virago na jesieni.ma dość głośny wydech.na początku to mnie rajcowało.jak min 750.kumpel ma szadoła 750 i oryginalne wydechy.tylko cichy bulgot-reszta jak skuter50.mój to co innego myślałem,ale teraz zastanawiam się nad powrotem do oryginału.mój poprzednik po prosty ponawiercał po kilka otworów w obydwu końcowych tłumikach-w środku wiertłem około 8-10 mm.potem do tych oryginalnych małych rurem średnicy palca w środku dospawano nakrętki i całość jest przykryta elipsowatymi blaszkami z nierdzewki.właśnie obawiam się policji-tak ze mnie cykor.fajnie jest jak się dołoży bo ryk jest niemiłosierny.piękny bas.zawsze można to zaspawać spowrotem.pewnie sąsiedzi trochę narzekają,ale jak przyjedzie 1300 z pustymi wydechami to zrozumieją,że mój to bzycżcy komarek.pozdrwiam.acha w trasie po 20km już przestaję je słyszeć... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 najprościej chyba byłoby zdemontować oryginalny układ w całości, razem z zasadniczą puszką tłumiącą umieszczoną przed tylnym kołem, pod ramą. jak dobrze sprzedasz, to jeszcze wyjdziesz na plus :lol: te puszki lubią rdzewieć, więc jeśli masz w dobrym stanie, to znajdziesz kupcapotem oczywiście znaleźć warsztat zajmujący się wydechami samochodowymi i wytłumaczyć im, jak mają zrobić drag-pipy od łączenia z puszką (ale bez puszki) do końca układu. można nawet takie http://tinyurl.com/b9p6t ;) albo podobne do tego: http://tinyurl.com/bam9smoim zdaniem prucie oryginalnych, szczególnie takimi prymitywnymi metodami jak wiertarka, nie zdaje egzaminu - tylko niszczy wydechy. poza tym zdjęcie oryginału ma tą zaletę, że raz do roku można go założyć do przeglądu. albo jak ci się przestanie podobać efekt "poprawek" - wrócić do niego aha, po przeróbkach wydechu nie zapomnij wpaść do mechanika na regulacje... wypalone zawory sporo kosztują, jak mi się zdaje :mrgreen: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric535 Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 no i tu kolejne pytanie.czy w moje nawiercone tłumiki można już nazwać z powodu większej ilości decybeli "wolnymi wydechami" i w związku z tym czy należy dokonywać-jak gdzieś przeczytałem regulacji gaźnika?martwi mnie to zagadnienie,bo chciałbym moim nowym nabytkiem jeszcze trochę pojeździć.na razie jestem w trakcie robienia prawka.i nielegalnie zrobiłem ponad 1000km.proszę o rzetelną poradę.napewno jest ktoś kto to przerabiał./puszka pod zbiornikiem nietknięta-wszystko oryginał-tylko te dziury jak w szwajcarski serze.../pozdrawiam. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.