Pompka Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Carlos_-> przesadzasz. Ja kupiłem kiedyś 6 czy 7 letnie Virago 250 z przebiegiem poniżej 2000 km. I co najśmieszniejsze przebieg był oryginalny. Motocykl był tak czysty jak z salonu, oryginalne opony, po prostu nówka. Czasem trafiają się takie okazje. Poza tym jak sprzęt ma 100 tys przebiegu to trochę się rózni od takiego co ma 10 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maar79 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Nie dopisałem że to motor z autoryzwoanego salonu w niemczech, wstawił go tam 60- cio letni niemiec, który ma jeszcze dwa inne motory, kupił trzeci a mój zostawił w rozliczeniu, wiec przebieg niemca rozłozył się na trzy motory. Najważniejsze że ja jestem pewnien :D Powiem więcej Carlos, trzeba być odważnym żeby kupić motor czy samochód w Polsce, widziałęm już takie sztuki że można by o pomysłowości ludzi filmy kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekS Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Cześć Olej w "kardanie" oczywiście się wymienia, mówią o tym wszystkie instrukcje załączone do motocykli , które maja napęd wałem kardana. W przypadku Drag Stara 650 - instrukcja mówi o wymianie po 12 tys. km - przynajmniej tak było przypadku mojego poprzedniego motocykla Drag Stara 650 rocznik 99 i instrukcji , którą do niego otrzymałem. Ja wymieniam innym też radzę, koszt niewielki, wymiana prosta zajmuje góra 20 minut, a co do oleju do "kardana" - polecam Motul GearBox Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.