Gość colliedundee Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 WitamPoniewaz stalem sie posiadaczem tejze Yamahy ktora stala sobie w stodole przez 3 lata , :lol: , chcialbym pogadac z jakims fachowcem, bo za skur.......go syna nie moge jej odpalic!! darujcie sobie, prosze, odpowiedzi w typie "przekrec kluczyk" itp. Tu raczej chodzi o elektronikeMoze ktos zaszczyci mnie numerem telefonu badz GG? Jesli bedzie trzeba postawie cos na to konto :split: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Witam Poniewaz stalem sie posiadaczem tejze Yamahy ktora stala sobie w stodole przez 3 lata ' date=' , chcialbym pogadac z jakims fachowcem, bo za skur.......go syna nie moge jej odpalic!! darujcie sobie, prosze, odpowiedzi w typie "przekrec kluczyk" itp. Tu raczej chodzi o elektronike Moze ktos zaszczyci mnie numerem telefonu badz GG? Jesli bedzie trzeba postawie cos na to konto [/quote']POwiedz chociaz czy Yamaha ma iskre, czy dostaje paliwo itp. Teraz to nawet wrozka nie pomoze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Wlej pod swiece paliwka i zobacz. Jak nic to przeczyśc gaźnik zmień świece i wyczyść filtr powietrza żeby w razie czego nic sie nie przytarło. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Ja bym wogole zdjal cylinder i zobaczyl jak tam wszystko wyglada, bo niezdrowo by bylo odpalic silnik na pordzewialym cylindrze albo tloku :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Kurde jak stala 3 lata w stodole to rozebral bym silnik powymienial oleje , NALADOWAL akumulator sprawdzil wszystkie przewody czy gdzies nie sa poprzecinane badz poprzepalane itd... i jak te czynnosci nie pomoga to wtedy zaczal bym sie martwic ;) :P pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colliedundee Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Witajcie Bracia :-)Dziekuje za odzew. Jako ze jestem tu u was na forum mlody stazem, co nie oznacza ze "świeży" w tym hobby, myslalem ze nikt nie odpowie. No wiec sprawa wyglada z ta Yamaha ta: akku naladowany, iskra jest, paliwo dochodzi, gaznik przeczyszczony a paliwo zmienione na świerze.Po wlaczeniu zaplonu ten magiczny zawoz na cylindrze YVPS odzywa sie. Teraz najlepsze. Po kopnieciu silniczek chce zapalic bo zaskakuje na jeden raz i gasnie, czasem zaskoczy na 2 obroty walem...potem przerwa i znowy zaskoczy na sekunde. i gasnie. " Na popych" i bez gazu sprzet sie lekko odzywa, tj przerywa niemilosiernie i nie ma wogole mocy, proba dodania gazu konczy sie zupelnym fiaskiem, przestaje w ogole dymic. A wlasnie.....Spalanie przy probie na pych daje efekt bialego dymu z rury wydechowej. Tlumik sciagalem, kolanko tez filtr powietrza przedmuchiwalem, probowalem w ogole wyeliminowac , tzn odlaczylem filtr powietrza.....pchalem, pchalem i ....ch....j !!! Co dalej??? Odezwijcie sie na GG nawet jak jestem niedostepny/ niewidoczny moj numer 4807489 lub bombka na GSM 693 299 112 - odzwonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Przerywanie+baiały dym moze swiadczyc o padnietym simeringu na wale, wiem z doswiadczenia bo mialem tak w zeszlym tyg. Tylko ze u mnie olej bylo benzyna czuc i moto przerywal, nie krecil sie na obroty. Filtr pow. zaloz tak jak byl, niektore sprzety bez filtra nie zapala wcale. Odezwe sie do ciebie na gg po poludniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 -Zmien plyny (oleje i plyn chlodniczy)-Zdejmij cylinder i zobacz w jakim stanie jest tlok-Jezeli wszystko bedzie dobrze to wlej troche benzyny przez otwor do swiecy (to naprawde dziala ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colliedundee Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Hmmmmmmm -Jezeli wszystko bedzie dobrze to wlej troche benzyny przez otwor do swiecy (to naprawde dziala ) ten temat tez przerabialem w soboite tylko zapomnialem o tym napisac. Efekt - bez zmian czyli jak przerywal i nie chcial palic, tak samo robi po wlaniu benzyny do cylindra Przerywanie+baiały dym moze swiadczyc o padnietym simeringu na wale, wiem z doswiadczenia bo mialem tak w zeszlym tyg. Tylko ze u mnie olej bylo benzyna czuc i moto przerywal, nie krecil sie na obroty Taaaa ale twoj sprzet w ogole to "chodzi" tylko sie nie wkreca... a moj nie moze w ogole zapalic...... jasny gwint !!! Dzięki chlopaki !! Powiedzcie mi jeszcze jaki konkretnie typ swiecy (cieplota )jest dedykowany temu modelowi pzdrArtur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 A czy jak kopniesz to tlok porusza sie swobodnie w cylindrze? Jezeli beda jakiekolwiek opory (wiadomo 3 lata stal moze byc w srodku syf) to to calkiem normalne ze nie odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Powiedzcie mi jeszcze jaki konkretnie typ swiecy (cieplota )jest dedykowany temu modelowi NGK BR9S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.