Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2003 mam problem.Mam obecnie motor o poj.125cm i chciałbym się przesiąść na coś sportowego tylko niewiem jaki bybył dla mnie najleprzy motor poniewaz nigdy nie jeździłem na niczym powyżej 250cm.Poradzcie mi na co mógłbym sie przesiąść,podajci model i pojemność :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 16 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2003 Drogi Kolego,napisz posta tak, żeby można go było zrozumieć, bo w obecnej formie jest trochę nieczytelny. Nie wiem, o co pytasz, nie rozumiem, co to jest średni motocyklista ... Chętnie bym Ci coś poradził. Poważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2003 mam problem jestem średnim kierowcą motora to znaczy jerzdże 2 lata na 125cm a na wakacje chciałbym sie przeżycić na jakiegoś ścigacza kto mi poradzi jaki model i pojemnośc byłaby najlepsza dla mnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lutego 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2003 Zmieniam, bo gość coś niecoś powiedział.Może Virago 250 - sympatyczne i nie za drogie. A z większych na początek świetna jest ER500 lub któraś z serii CB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...