Strzalek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zielorz: Jak nie masz Nicasilu to Ci sie sprzet mocniej zdecydowanie grzeje I na tulei jest wyczówalna strata mocy. Pozatym nigdy bym nie kupił wyczynu na tulei.Co do tej DR 125 to jakoś mi nie wygląda na 98 tylko na 97 albo 96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 zastanów się dobrze poniewą dr to już porządne enduro na naprade wysokim poziomie. Jesli nie chcesz przesadnie skakać to kup dr 350 i nim sobie spokojnie polatasz po terenie a mocy gwaranbtuje ze ci nie zabraknie. Zawsze po powiedmy 2 latach kiedy uznasz ze jesteś super wymiataczem opylasz dr po dobrej cenie :buttrock: i kupujesz full-a na którego przznaczasz połowę miesięcznego zarobku. Moze i apetyt rośnie z jeżdżeniem ale zanim w pełni wykorzystasz dr 350....uhu trochę sie namęczysz :flesje: Jesli chcesz postaram się zrobić skan artukułu o dr z przykładowymi cenami części i wszystkimi danymi eksploatacyjnymi. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Wiec jak chcesz troche polatac po lesie torze i ulicach porozgladaj sie za KTM EXC 125 :buttrock: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Wydaje mi sie płocho ze jesli kolega nie potrzebuje wielkich emocji dr mu wystarczy. Pamiętaj że ktm jest bardziej wyzyłowany wiec pali pewnie prawie 2x wiecej niż dr. No ale teraz niech kolega coś powie bo już nie wiemy w którą strone z propozycjami podążać Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usmc21 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 hmm no to sie juz pogubilem :buttrock:) hehhe nie dziwie sie ze kazdy proponuje cos innego ... tak jest zawsze :flesje: ale na pewno wiem ze nie kupie wyczynowca- wiec tu mi pomogliscie ;) no i powoli bede przegladal te motorki o ktorych byla mowa :) hehehh e no te enduras sa ciekawa opcja ! zaraz obcykam to yamahe i aprille artyklu z checia przeczytam :D pzdr Usmc21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usmc21 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Poczytalem troche o Yamaha dtt 125 . Tez fajny motocykl, Chwala za mala mase , co ma odzwierciedlenie w zwinnosci w terenie. Kuba ty na tym smigasz , i jak ?? Kurcze panowie nawet nie wiedzialm ze takie zaangazowanie :buttrock: dzieki :flesje: Usmc21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Poczytalem troche o Yamaha dtt 125 . Tez fajny motocykl' date=' Chwala za mala mase , co ma odzwierciedlenie w zwinnosci w terenie. Kuba ty na tym smigasz , i jak ?? Kurcze panowie nawet nie wiedzialm ze takie zaangazowanie dzieki Usmc21[/quote']Tak mam Dt125 od niedawna, ale niestety duzo Ci o niej nie powiem bo smigalem 3dni, bo mi tlok pekl. Nie martw sie nie jest to wada fabryczna, po prostu kupilem juz przytarta (naszczescie sprzedajacy pokrywa koszty naprawy). Moge powiedziec ze bardzo dobrze sprawdza sie w niej atac, bo jak na 2suwa ma dosc mocny dol i potrafi wyrwac sporo gleby :twisted: . Wg mnie bardzo uniwersalny sprzet. Ja mam 161cm i jest na mnie w sumie dobra (opuszczony tyl), a po podniesieniu na Ciebie bedzie w sam raz. Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ, że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 enduroguy napisał:Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac) Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca.[/quote']No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Strzalek_t napisał: enduroguy napisał: Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac) Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca. No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona[/quote']Wydaje mi sie, że nie nie do końca rozumiesz. Najpejej jakbyś przejechał sie DT po jakimś terenowym odcinku i potem zrobił to motocyklem MX z ta sama prędkością to wiedział byś o co chodzi. MX wydawało by Ci się że prawie po płaskim jedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 enduroguy napisał:Strzalek_t napisał: enduroguy napisał: Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac) Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca. No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona Wydaje mi sie, że nie nie do końca rozumiesz. Najpejej jakbyś przejechał sie DT po jakimś terenowym odcinku i potem zrobił to motocyklem MX z ta sama prędkością to wiedział byś o co chodzi. MX wydawało by Ci się że prawie po płaskim jedziesz.[/quote'] Strzalek ja rozumiem ze lepsze zawieszenie duzo lepiej tlumi i czuje to w 100% . Wiadomo- nie ma co porownywac takiej DT do YZ bo to zupelnie inna polka. Ja po prostu czuje ze to zawieszenie jest lepsze niz np. w mojej TS (lepiej wybiera nie rownosci,a przy skokach naprawde miekko laduje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usmc21 Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Panowie a ktos z was zasuwa moze po jurze ?? np motor na lawetke w dane miejsce i pol dnia zapie**alac po lasach ?? bo ja walsnie bylbym za tym:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.