Skocz do zawartości

co dobre na poczatek?


Rekomendowane odpowiedzi

zastanów się dobrze poniewą dr to już porządne enduro na naprade wysokim poziomie. Jesli nie chcesz przesadnie skakać to kup dr 350 i nim sobie spokojnie polatasz po terenie a mocy gwaranbtuje ze ci nie zabraknie. Zawsze po powiedmy 2 latach kiedy uznasz ze jesteś super wymiataczem opylasz dr po dobrej cenie :buttrock: i kupujesz full-a na którego przznaczasz połowę miesięcznego zarobku. Moze i apetyt rośnie z jeżdżeniem ale zanim w pełni wykorzystasz dr 350....uhu trochę sie namęczysz :flesje: Jesli chcesz postaram się zrobić skan artukułu o dr z przykładowymi cenami części i wszystkimi danymi eksploatacyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie płocho ze jesli kolega nie potrzebuje wielkich emocji dr mu wystarczy. Pamiętaj że ktm jest bardziej wyzyłowany wiec pali pewnie prawie 2x wiecej niż dr. No ale teraz niech kolega coś powie bo już nie wiemy w którą strone z propozycjami podążać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no to sie juz pogubilem :buttrock:) hehhe nie dziwie sie ze kazdy proponuje cos innego ... tak jest zawsze :flesje: ale na pewno wiem ze nie kupie wyczynowca- wiec tu mi pomogliscie ;) no i powoli bede przegladal te motorki o ktorych byla mowa :) hehehh e no te enduras sa ciekawa opcja ! zaraz obcykam to yamahe i aprille

 

artyklu z checia przeczytam :D

 

pzdr

 

 

Usmc21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytalem troche o Yamaha dtt 125 . Tez fajny motocykl' date=' Chwala za mala mase , co ma odzwierciedlenie w zwinnosci w terenie. Kuba ty na tym smigasz , i jak ??

 

Kurcze panowie nawet nie wiedzialm ze takie zaangazowanie dzieki

 

Usmc21[/quote']

Tak mam Dt125 od niedawna, ale niestety duzo Ci o niej nie powiem bo smigalem 3dni, bo mi tlok pekl. Nie martw sie nie jest to wada fabryczna, po prostu kupilem juz przytarta (naszczescie sprzedajacy pokrywa koszty naprawy). Moge powiedziec ze bardzo dobrze sprawdza sie w niej atac, bo jak na 2suwa ma dosc mocny dol i potrafi wyrwac sporo gleby :twisted: . Wg mnie bardzo uniwersalny sprzet. Ja mam 161cm i jest na mnie w sumie dobra (opuszczony tyl), a po podniesieniu na Ciebie bedzie w sam raz. Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)

Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ, że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduroguy napisał:

Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)

 

Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca.[/quote']

No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t napisał:

enduroguy napisał:

Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)

 

Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca.

 

No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona[/quote']

Wydaje mi sie, że nie nie do końca rozumiesz. Najpejej jakbyś przejechał sie DT po jakimś terenowym odcinku i potem zrobił to motocyklem MX z ta sama prędkością to wiedział byś o co chodzi. MX wydawało by Ci się że prawie po płaskim jedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduroguy napisał:

Strzalek_t napisał:

enduroguy napisał:

Nawet na zawieszenie nie narzekam bo ma duze skoki i w lesie sie sprawdza (na torze jeszcze nie zdazylem testowac)

 

Duże skoki to nie wszystko. One muszą dobrze tłumic i pracowac. Zauważ' date=' że np zawodnicy kupuja zwieche tuningową za kilkanaście tyś a mają taki sam skok. Liczy sie ich praca.

 

No jasne. Duze skoki przydaja sie w ostrzejszym terenie lub na torze (trudniej dobic sprzeta). Ja na prace zawieszenia nie narzekam- chociaz w tym momencie troche na twardy tyl jak na moja wage (z racji tego ze jest na maksa opuszczona

 

Wydaje mi sie, że nie nie do końca rozumiesz. Najpejej jakbyś przejechał sie DT po jakimś terenowym odcinku i potem zrobił to motocyklem MX z ta sama prędkością to wiedział byś o co chodzi. MX wydawało by Ci się że prawie po płaskim jedziesz.[/quote']

 

Strzalek ja rozumiem ze lepsze zawieszenie duzo lepiej tlumi i czuje to w 100% . Wiadomo- nie ma co porownywac takiej DT do YZ bo to zupelnie inna polka. Ja po prostu czuje ze to zawieszenie jest lepsze niz np. w mojej TS (lepiej wybiera nie rownosci,a przy skokach naprawde miekko laduje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...