JaJo Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Witam! Macie jakies patanty? bo ja mam od gory tylko gumowe zaslipki a pod nimi nic:( http://bikepics.com/pictures/330319/ a z dolu tylko srobki do spiszczania (niee kalamitki) http://bikepics.com/pictures/330315/ Jak nalac olej i jaki nalac olej przy jezdzie asfalt teren? i duze wadze, raczej chcialbym je troche utwardzic.pomocy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 no w DR tez by sie przydala informacja jak to zrobic, budowa niemal identyczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 A nie masz na dole "dziurek" w lagach a w nich srub na imbus?? Sprawdz. Jezeli nie to napuszczaj strzykawka przez sruby spustowe. Jednak jestem pewien ze tam na dole cos musi byc bo amortyzatora musi sie da rozebrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Jajo pod tymi zaślepkami jest taki jakby korek ale go nie widać :P Weź sobie młotek i tuleke jakąś miedzianą i walnij w to co jest pod zaślepką to zejdzie ci to na dłu(jeśli nie to użyj WD bo może czasem od fabryki być nie ruszane) i zobaczysz taki drucik zabespieczaj ący wyciągnij go i kolek wyskoczy, wiem jak to działa bo amorki w Starych DT są takie jak w DT80, a w mojej 80 też wymieniałem olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Enduras dzieki za rade, musze to sprawdzic ale kiedys juz robilem i wygladalo tak jak by nic tam niee bylo tylko zasloniety zaslepka amor 0 jakis malej szparki zeby mozna bylo sie skapnac. Tzn mam wpic to wieczko nizej, tylko jak ja je pozniej wyjme ?? za ten drucik?? mam nadziej ze tak bedzie, jutro to sprawdze.Jaki olej mam lac?? bo tego niee napisales?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Enduras dzieki za rade, musze to sprawdzic ale kiedys juz robilem i wygladalo tak jak by nic tam niee bylo tylko zasloniety zaslepka amor 0 jakis malej szparki zeby mozna bylo sie skapnac. Tzn mam wpic to wieczko nizej, tylko jak ja je pozniej wyjme ?? za ten drucik?? mam nadziej ze tak bedzie, jutro to sprawdze.Jaki olej mam lac?? bo tego niee napisales?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Jajo jak walniesz tą "klapke" to ona zejdzie na głu i wyciągniesz ten drucik to ten korek wyskoczy do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 olej to 5W czy twardszy? do takich skokow metrowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 olej to 5W czy twardszy? do takich skokow metrowych?5w to chyba najmniej gesty olej dostepny na rynku :buttrock:. Ja do DR polecam 10-15w. Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza, ale pamietaj zeby nie przegiac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza' date=' ale pamietaj zeby nie przegiac!![/quote']NIe będzie twardzszy tylko będzie "nabity" a to żle przód będzie aż odbijał a nie amortyzował, dlatego nie powinno sie nalewać leju więcej niż jest przewidziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 enduroguy napisał:Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza' date=' ale pamietaj zeby nie przegiac!! NIe będzie twardzszy tylko będzie "nabity" a to żle przód będzie aż odbijał a nie amortyzował, dlatego nie powinno sie nalewać leju więcej niż jest przewidziane[/quote']Sorry moj blad :oops: . Ja nie moglem znalesc danych do TS to nalewalem na czuja i sie sprawdzalo. Tzn. doleawlem po 10ml i naciskalem na amortyzator. Jak nalalem za duzo to czulem w pewnym momencie wyrazny opor(tak jakby zaczynala sie druga sprezyna, krotsza ale zdecydowanie twardsza). Lalem tyle zeby amortyzator chodzil plynnie, no i nie narzekalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Hmm ja jeśli zamierzasz skakać i latać ostrzej na dr o stosunkowo nieduzych skokach zawieszeń (chyba 213/203) to proponuje ci gęsty olej. Co prawda jazda po malutkich wertepach będzie mniej przyjemna ale trudniej będzie dobić dr. Nie można też przesadzić bo w zatwardym amorze (tak mi się wydaje) więcej siły zostanie przeniesione na golenie i mogą się one uszkodzić od za duzych przeciążeń. Jak dla mnie to 10w w górę. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.