Skocz do zawartości

Jak Nalac Oleju do amorow w Mojej DT


JaJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Macie jakies patanty? bo ja mam od gory tylko gumowe zaslipki a pod nimi nic:( http://bikepics.com/pictures/330319/ a z dolu tylko srobki do spiszczania (niee kalamitki) http://bikepics.com/pictures/330315/ Jak nalac olej i jaki nalac olej przy jezdzie asfalt teren? i duze wadze, raczej chcialbym je troche utwardzic.pomocy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jajo pod tymi zaślepkami jest taki jakby korek ale go nie widać :P

Weź sobie młotek i tuleke jakąś miedzianą i walnij w to co jest pod zaślepką to zejdzie ci to na dłu(jeśli nie to użyj WD bo może czasem od fabryki być nie ruszane) i zobaczysz taki drucik zabespieczaj ący wyciągnij go i kolek wyskoczy, wiem jak to działa bo amorki w Starych DT są takie jak w DT80, a w mojej 80 też wymieniałem olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduras dzieki za rade, musze to sprawdzic ale kiedys juz robilem i wygladalo tak jak by nic tam niee bylo tylko zasloniety zaslepka amor 0 jakis malej szparki zeby mozna bylo sie skapnac. Tzn mam wpic to wieczko nizej, tylko jak ja je pozniej wyjme ?? za ten drucik?? mam nadziej ze tak bedzie, jutro to sprawdze.Jaki olej mam lac?? bo tego niee napisales??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduras dzieki za rade, musze to sprawdzic ale kiedys juz robilem i wygladalo tak jak by nic tam niee bylo tylko zasloniety zaslepka amor 0 jakis malej szparki zeby mozna bylo sie skapnac. Tzn mam wpic to wieczko nizej, tylko jak ja je pozniej wyjme ?? za ten drucik?? mam nadziej ze tak bedzie, jutro to sprawdze.Jaki olej mam lac?? bo tego niee napisales??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej to 5W czy twardszy? do takich skokow metrowych?

5w to chyba najmniej gesty olej dostepny na rynku :buttrock:. Ja do DR polecam 10-15w. Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza, ale pamietaj zeby nie przegiac!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza' date=' ale pamietaj zeby nie przegiac!![/quote']

NIe będzie twardzszy tylko będzie "nabity" a to żle przód będzie aż odbijał a nie amortyzował, dlatego nie powinno sie nalewać leju więcej niż jest przewidziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduroguy napisał:

Wazzabi- pamietaj tez ze jak nalejesz wiecej to amory sie utwardza' date=' ale pamietaj zeby nie przegiac!!

 

NIe będzie twardzszy tylko będzie "nabity" a to żle przód będzie aż odbijał a nie amortyzował, dlatego nie powinno sie nalewać leju więcej niż jest przewidziane[/quote']

Sorry moj blad :oops: . Ja nie moglem znalesc danych do TS to nalewalem na czuja i sie sprawdzalo. Tzn. doleawlem po 10ml i naciskalem na amortyzator. Jak nalalem za duzo to czulem w pewnym momencie wyrazny opor(tak jakby zaczynala sie druga sprezyna, krotsza ale zdecydowanie twardsza). Lalem tyle zeby amortyzator chodzil plynnie, no i nie narzekalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja jeśli zamierzasz skakać i latać ostrzej na dr o stosunkowo nieduzych skokach zawieszeń (chyba 213/203) to proponuje ci gęsty olej. Co prawda jazda po malutkich wertepach będzie mniej przyjemna ale trudniej będzie dobić dr. Nie można też przesadzić bo w zatwardym amorze (tak mi się wydaje) więcej siły zostanie przeniesione na golenie i mogą się one uszkodzić od za duzych przeciążeń. Jak dla mnie to 10w w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...