Złoty Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Kupilem swoje kawasaki od kolesie u ktorego stala 3 lata nie uzywana.Sprzet mial kłopoty z paleniem bo rolnik zaczął kręcić składem mieszanki i tak nakrecił ze zalewała sie caly czas,świece byly ale kazda inna,gazniki ciekły,oleju starego z kawki sposciłem 5l (powinno byc 3l) nie wiem moze myslał ze bedzie lepsze smarowanie??Moglo tak byc ze benzyna ciekła do silnika.Ale juz wszystko opanowalem.Sprzet był w Niemczech zblokowany do 20kW dopiero w PL go odblokowali do pelnej mocy.Zalozyli uklad caly uklad wydechowy sebringa.kawka stala do marca i zaczolem ja robic.Wymienilem łancuszek rozrzadu,swiece,olej,filtry,fajki,kable,wyregulowalem poziomy,zrobilem regulacje zaworow,synchro.I........ dupa :P Kawka na niskich obrotach chodzi na 3 gary i jest strasznie zmulona w dolnym zakresie obrotow.Dopiero od okolo 5 tyś zaczyna się kosmiczny power ( o ile można to nazwać powerem w 600ccm :P ) a zaczyna chodzic na 4 gary od okolo 3 tys.Ale lepiej idzie niż kolegi taka sama z tego samego roku.Ja nie wiem co moze byc ze chodzi na 3 gary na niskich obrotach.Napewno nie cewka bo sa dwie po jednej na 2 gar.Macie moze jeszze jakis pomysl co mozna sprawdzic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zapomnailem dodac ze moto czasami łapie na wszystkie gary i strzela w tlumik od czasu do czasu np, podczas spuszczania z obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 W swoim poscie popełniłeś błąd bo napisałeś:wyregulowalem poziomy,zrobilem regulacje zaworow,synchro.A powinno być : Próbowałem coś zrobić ale zjebałem.Który motocyklista siada na motocykl pracujący na trzech garach i wkręca go na obroty?Następne pytanie- z Twojego tekstu wynika że to tylko 600ka.A wiesz chociaż że ta słaba 600ka w swoim okresie była najmocniejsza (100kM) i najszybsza (200kmh) wśród japońców ?Przed przystąpieniem do tak skomplikowanej operacji jak czyszczenie i synchro wypadało zapytać bo według mnie ani one nie są wyszyszczone ani zsynchronizowane.Nie obrażaj się za krytykę mechanika bo ja też nie potrafię usunąć ciąży i dlatego nie wkładam tam łap. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Siemanko, ja mialem chyba podobne objawy ale mozliwe ze to co innego sprawdz połączenia na przewodach wys. napiecia u mnie nie kontaktowaly przy fajkach i podobnie sie dzialo. A tak swoją drogą gpz 600 miał 75KM a nie 100 i cisnął 215 a nie 200. A najszybszy wtedy byl o ile dobrze pamietam gpz 1000rx albo 900r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Witam !!Nie wiem czy dobrze przeczytałes , bo napisałem, że Kawka w dolnym zakresie obrotów chodzi na trzy gary od około 2,5 tys. chodzi juz normalnie. Ta 600ka ma 86 KM a pisze, ze to tylko 600tka, bo miałem wieksze sprzety.Synchro i regulacje nie robie pierwszy raz i jest w 100% dobrze zrobiona, a po drugie towarzyszył mi przy tym kolega, który na codzień ma doczynienia z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Majster ja pisałem o 600kach a nie 1000ach, a 75kM miał kastrat bo pełna moc tego modelu to dokładnie 98PS. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 siemasz!!Przewody to nie bo sa nowe i fajki sa nowe wiec chyba jest OK.A moze to byc od tego ze przepustnice w gaznikach maja luzy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sic_Majster Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No własnie u mnie bylo podobnie bo prad dochodzil do swiecy dopiero przy wyzszych obrotach kiedy napiecie bylo wieksze ale nie mowie ze u Ciebie jest to samoa ale jak nie jestes pewien czy wszystko tam jest ok to nie zaszkodzi sprawdzic. Sorki Piotrze ale nie pisales tylko o 600 pisales ze jego 600 byla wtedy najszybsza WŚRÓD JAPOŃCÓW czyli nie tylko sześćsetek. A co do mocy to nie wiem skad wytrzasnąłeś ze gpz 600 ma 98KM. We wszystkich źródłach jest wyraznie ze gpz-ty mialy najpierw 75KM a pozniej po modernizacji 86 tak jak w gpx 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.