rommi Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Co do obsługi serwisowej to wymiana oleju co 12000 km, nie wiem jak z resztą ... skoro nie ma gaźników nie ma co synchronizować :banghead: ale zawory to może SirAdam coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Wymiana oleju - 12.000 km (razem z filtrem oleju !!!)olej syntetyczny 5W40 wymiana filtra powietrza - 18.000 km (lub czesciej) wymiana swiec zaplonowych - 24.000 sprawdzenie/ustawienie luzow zaworowych - 24.000 km (bardzo wazne) wymiana plynu chlodniczego - 36.000 wymiana plynu hamulcowego - 18.000 km (razem ze sprzeglem) To byloby tak z grubsza,jak sa jeszcze jakies pytania - to smialo.Na ile bede mogl pomuc , to pomoge. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 vfr rc36 - spalanie:miasto: 7palowanie na miescie - 9trasa 5-6rekord w trasie - 4.9 przy non stop 100km/h :mrgreen: jazda na trasie non stop 160-180 5.6 co ostatnio znalazlem w necie :mrgreen: (w sumie ktos to znalazl wczesniej): ---------------------- Ta informacja pochodzi z pl.rec.motocykle napisana przez "Magica" skopiowalem ."...W bieżącym numerze angielskiego magazynu Bike ogłoszono rezultat poszukiwań motocyklisty z największym znanym stażem za kierownicą.Niejaki Stan Wilson prowadzi zapisy od 1982r. W tym czasie:- przejechał ponad 2'000'000 (dwa miliony) mil- przecietnie 600 mil dziennie- najwięcej 1523 mile jednego dnia- największy przebieg uzyskany na jednym motocyklu to 852'000 mil i była to ... Honda VFR RC36 z 1990r. Silnik zmieniono w niej raz, przy przebiegu 440'000 mil ... No comments :banghead: ..." ------------------ he he, chopy! rc36 rulez :P :P :P :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 "U nas" w forum VFR jest jeden gosciu co ma na RC36 juz ok.300.000 kmprzejechane , bez problemow i na pierwszym silniku.VFR ma potencjal. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 "U nas" w forum VFR jest jeden gosciu co ma na RC36 juz ok.300.000 km przejechane , bez problemow i na pierwszym silniku. VFR ma potencjal. mowisz o http://www.vfr-oc.de? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Mam nadzieję, że wiecie... W tym momencie mam trzecią VFR 750 i przymierzam się do czwartej. Myślałem nad 800 98 lub 99. W grę wchodzi jeszcze 750 z 97 roku. Moja 750 z 92 roku w trasie przy prędokosci 150-180 kmh pali jakieś 7,5 l.- tak mi ostani wyszło. Trasa ale do 130-140 kmh to jakieś 6,5 l Miasto 7 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 @Mlody wlasnie to forum mam na mysli.Jest tam mnostwo informacji o "naszych" VFR SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Moja 750 z 92 roku w trasie przy prędokosci 150-180 kmh pali jakieś 7,5 l.- tak mi ostani wyszło.o dzizes! no az nie wierze 8O ja mierzylem u siebie i z qmplami gadalem - im pala podobnie. @Mlody wlasnie to forum mam na mysli. Jest tam mnostwo informacji o "naszych" VFR SirAdam tez tam zagladam. dla mnie guru to Heinrich Ackermann - filmy ma niezle :mrgreen: tylko bariera jest dla mnie jezyk :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jesli chodzi o mechanike to @Manfred jest niezastapiony,on jest tak jak @Piotr Dudek tutaj.Zna sie na wszystkim i zawsze pomoze (ma wlasny warsztat)Jezyk to dla mnioe nie problem,wladam nim juz od 16 lat :mrgreen: Ale za to po angielsku ni rusz u mnie :cry: SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Może idąc za przykładem naszych zachodnich sąsiadów (jak to pokazują na filmikach) zgadamy się i pośmigamy razem, co wy na to ??? :) Tylko trzeba poczekać na bardziej sprzyjającą pogodę... P.S. Sprzęty pokazane w galerii są naprawdę odjechane :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 No ja niestety nie pojezdze z wami, bo dojazd bylby mi troche za daleki :mrgreen: (Do np. Frankfurtu nad Odra mam 700 km)Ale zycze wam milej jazdy. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A co myślicie nad polskim klubem użytkowinków VFR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A jest tyle VFR-erek w Polsce, zeby sie oplacilo Klub tworzyc? :roll: Tak z ciekawosci. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Jest, jest ... A sam klub nie musi być duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 No to nic nie stoi na przeszkodzie - grupujcie sie.W klubie zawsze razniej :) SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.